tjejmys

Idag har vi varit på dufveholms herrgård på afternoon te.
vid överraskade våra kära linahvän med detta eftersom hon fyller på måndag.

det var så mysigt att vara ett tjejgäng sådär och bara skratta o prata och dricka te.







riktigt mysigt som sagt.

men nu slappar jag i soffan med huvudvärk o förkylning.

varit dålig på att uppdatera o svara och läsa bloggar..
men jag kommer snart bli lite duktigare på det igen när jag är lite mer piggelin..
attjoooo...

kramis

1 Anneli:

skriven

ÅÅh, lät ju jättemysigt och vilken bra överraskningspresent! Hoppas ni får en trevlig söndag nu :-) KRAM!

2 Sommartjejen:

skriven

Vad mysigt!!!

Krya på dig gumman!!!!!

3 Therese:

skriven

Mysigt!!

Hoppas din förkylning blir bättre!

Kram <3

4 lilajag:

skriven

Härligt! Jag var på afternoon tea på Hotel Lady Hamilton i Gamla stan Stockholm häromveckan tillsammans med en nybliven 40-åring. Det var gott, trevligt och perfekt. Själv fick jag afternoon tea i present när jag fyllde jämt, det var en mycket uppskattad present. :) (Och jag uppdaterar visst inte min blogg alls nu för tiden. Hinner/Orkar inte med. Allt har sin tid.) Kram!

Kommentera här: