fullspäckad vecka

Jag är verkligen trött å seg hela tiden..
den berömda vår tröttheten..eller..

å inte hinner jag sitta här känns det som...
men då å då hinner jag å då kikar jag in i era bloggar och surfar runt lite...

Jag tycker själv att jag börjat få in promenaderna rätt ok...det funkar bättre när jag inte känner att saker är ett måste...

lite förkylningar är de allt och hälsar på också men de ger sig nog snart iväg (till nån annan)

Jag har sökt en enda kurs inför hösten och det var en distanskurs,skrivarkurs...
Ville såå gärna just den, å så skulle mannen kunna varit hemma nån dag i veckan med barnen medan jag skrev och skrev och skrev...ler...samt att vi hade sparat massa föräldradagar eftersom kursen var till dec...men idag fick jag brev på posten att jag inte blev antagen...vilket jag ioförsig var beredd på eftersom jag sökt skrivarkurser förut med och ej kommit in. visst de är väl ett högt tryck för de är så populärt med de just nu men jag blir ändå ledsen och tar de personligt och tänker att -jaha, det tycker väl jag skriver för dåligt liksom...eller så är de att jag skrivit med att jag har 5 barn...de kanske har svårt tro jag ska kunna ge den tid som krävs då..

Ja jag vet inte men nu är det bara till å spåna en ny plan..
frågan är om jag ska söka något annat,fast eg har ju datumet gått ut liksom...

ja,nog är de pussel allt när man vill vara hemma med de små..

nu ska jag snart lägga mej..
i morgon är de bebbefrukost
sen kör mannen de små¨till tandläkaren efter att han slutat jobba...
och tors är de besök på skolan med lillkillen inför 6 års...och  sen är de hörselkontroll och öronläkare med lea..
mammis är barnvakt till de som inte ska till skola eller stan..
och fre är de jag som ska olika ärenden till stan..bland annat för att ta blodprov igen eftersom jag hade lite för högt värde när det gäller sköldkörteln...

ja...så en intensiv vecka...men då blir de kanske desto skönare med helg....åå i helgen kommer systeryster och hennes fästman hem från sin långa resa...lääääängtar...

kram<3

ps: under inlägget om mammas kakor har jag skrivit en prislista för er som var intresserade.

kram
1 Sommartjejen:

skriven

åå nej kom du inte in, du som skriver så underbart! Får man skicka in saker man skrivit eller vad går de på när de tar in folk?

Hoppas du kommer på något bra du kan göra, om du kommer på något som vi kan sälja ihop i en webshop så är jag väldigt intresserad!! =) Vill Gääärna jobba hemifrån.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2 jenny:

skriven

tänkte på det med glasögon till barn http://www.smarteyes.se/nyheter

samt hoppas proverna är inom gränsen till nästa gång

är själv op på grund av giftstuma så vet vilket kaos det kan vara...

mvh jenny

Kommentera här: