trevlig helg

Nu är denna intensiva vecka slut och allt har gått så bra..

barnen gapat hos tandläkaren..
leas öra var ok trots allt...
lillkillen klarade första besöket i skolan galant även om han gömde sig och satte sig på golvet när hans blivande klasskompisar kom..:-)

sen idag har jag varit på olika möten i stan och bland annat färgat ögonbryn å fransar för första gången...
så nu syns verkligen !! mina ögonbryn...hmm..lite välk mörkt men blir kanske bättre efter ngr dgr.ler.

ska bli riktigt skönt med helg nu och lite extra ledigt med valborg och 1 maj.
lea fyller 4 på valborg.

ha en riktigt mysig helg nu alihopa<3
kramis
1 maja:

skriven

God morgon? Härligt att veckan gott så bra. Grejerna från din mamma var verkligen inte dyra ska göra en beställning så småningom men nu står det andra saker på listan:-( ja snart kommer pappa och hämta alla barn utan Viktor vi ska nämligen åka och shoppa. Kan ju låta kul och det är väl det till viss del hade bara ingen lust att köpa tv men iaf jag hoppas vi hittar en dator för det längtar jag verkligen efter;-) vi har nästan fått ihop 4000 kr tillsammans i födelsedagspresenter. Ja sen ska det köpas lite kläder till mannen och Viktor samt se om jag kan finna gröna converse till Simon vi har varit och provat ut storleken. Hoppas Lea får en härlig födelsedag och att ni alla får en fin lång ledighet. Stor kram.

Kommentera här: