Oro..

Tänk vad oro kan göra... Speciellt när det gäller ens barn. Har funderat så på lillkillens 6 års start... Å oj så svårt jag hade att sova igår. Han är ett blygt barn och gärna för sig själv.... Men oj så han överraskade mej, både genom att sätta sig bredvid klasskompisarna, vara med på en lek, samt sitta i matsalen... Jag var ju med hela tiden och han pussade ett antal ggr på min hand;) men oj vad skönt denna dag var över.. Så glad att jag nästan grät. Ringde mamma å hon sa hon bett så det var nog ett under som skedde.. Hi hi. Så upp i ottan i morgon med. Mannen har tagit ledigt aug ut så får vi se hur det fortsätter gå med inskolningen ... Å jag sitter nu i soffan väldigt lättad och trött... Kram

1 Victoria:

skriven

Men vad fint! Och så sött att han pussar på dig! <3 Skönt att allt gått bra!! Tänk vad de kan saker man inte trott! :)

2 Sandra:

skriven

Men åh vad skönt . Här hållet det i sig också och B leker med de andra barnen och vill gå dit!
Du får berätta hur det går för lillkillen.

3 Vickie:

skriven

Åh vad skönt att det gick så bra. Du ska se att det kommer bli toppen för honom i slutändan. Tänkte så på dig/er igår. Hoppas ni får en lika bra dag idag. Kram kram

4 Sommartjejen:

skriven

Men så skönt, förstår din lättnad och vad roligt att han hade bestämt sig för att det där fixar jag. Gulliga killen! =)
Fick du stå därbak i klassrummet eller sitta bredvid eller hur fungerade det?
När ska ni börja lämna honom själv?
Hoppas det går lika bra idag!!
KRAAAAAAAAM

5 Veronica:

skriven

Härligt att det går bra! Tiden går såååå fort vad ska man göra? Tänk om det gick att pausa lite ibland!!

6 Maja:

skriven

Hej!
Jag har inte gått under jorden gjorde faktiskt ett försök i förrgår ett långt inlägg som jag lyckades trycka på bort fatta vad sur jag blev, men men nu gör jag ett nytt försök. Föest vill jag säga vad duktig du är som du springer jag tar mig 4 km och det är tungt men jag är nöjd. Så dina barn började skolan i går mina började i måndags dom verkar nöjda mellisen är nu störst på skolan och Viktor är inte längre yngst och jag hoppas att detta året ska bli ett bra år att Simon förstår alvaret med skolan och att han får lust till den att Viktor ska öppna sina skolböcker lite och genom det får C istället för D i dom flesta ämnena men som sagt ja vi får väl se man kan väl inte få allt. Just nu har jag ingen koll på vad jag skrivit och inte men Danmark och Legoland var jätte mysigt vi hade okej väder lagom varmt möjligen lite för mycket kall blåst första dagen på Legoland men sen blev dte bara bättre, vi nattade dom små vid halv åtta och dom stora badade i det utomhus badet som fanns på campingen till kl nio och jag och mannen spelade spel och myste. Ja och nu är vi hemma med jobb och allt hushålligt det känns bra full av energi och lust till livet. Har varit ledig ett par dagar ska jobba helgen med början i morgon kväll och mannen ska på golfresa på lördag morgon till söndag och mamma ska ha barnen. Ja så ser väl det ut hos oss. Hur har det gått med lillkillen i skolan? Tänk vad dom förvånar oss dom små liven. Ska du läsa nått nu till hösten jag kom inte in nånstans men det hade jag ju inte väntat mig heller jag får väl fortsätta pyssla med det jag gör det är ju inte helt illa mend et hade varit kul att utvecklas. Nu ska jag titta vidare på ps love you sorglig men söt film.
Sköt om dig fina vännen du är en helt fantastisk kvinna, stor kram

7 svitnoflickan:

skriven

Maja
å vad du är uppmuntrande och gullig mot mej.

å ps i love u är så sorglig..men vist är den fin.

ja,du tänk vad mkt man å fundera på när det gäller barnen och skolan och allt..
vår största är ju 11 år och det är minsann som att ha en liten tonåring i huset ibland...

för lillkillen går det bra men vi är ju fortf med så svårt att säga hur det kommer bli och gå..

4 km är ju jättebra.
jag varrierar men nu var de ngr dgr sen jag var ute.

nu ska jag passa på slappa ltie medan mannen är iväg med tjejerna.

kramis

Kommentera här: