Mysiga brallor...

En prinssessa är född och jag tycker det är roligt.
jag älskar när bebisar föds..
å jag älskar glada nyheter.

På tal om prinssessor så kommer två bilder på mina...för jag vill visa brallorna dom har på sig.

Dessa byxor som dom har på sig är från Blingopartyt och det ser sååå mysiga och sköna ut att jag gärna själv skulle kunna trä på mej ett par sånna..

hi,hi..






Bilderna tog jag i förmiddags då vi var hos linahvännen och hade öppen förskola eftersom vanliga öppna förskolan var stängd under lovet.

Sen har vi varit ute en del..
ätit mat
och städat..

så nu ser jag fram emot en kopp god kanelte.

1 mammaveronica:

skriven

Mysiga mysbrallor! Har precis moffat ostbågar!! Men jag var "nyttig" och tog bubbelvatten istället för cola till... (ångrar mig nästan lite) Men colan var ju till barnen.. För Emma vaknade med feber, inte så kul när man har kusinerna i granngårn.. Så då fyller mammsen skåpen med chips o cola. :)

2 Anonym:

skriven

Godmorgon!

Här har jag hittat en blogg av en mamma med 13 barn som är helt hemma. Tänkte du kunde tycka det vore kul att läsa;)

ulrika.zeybrandt.blogg.se

Mysiga brallor du hittat till tjejerna!

Kram Sandra

3 Sommartjejen:

skriven

de såg verkligen sköna ut! Vad kostade de?

Var priserna okej?

kraaaaaaaaaam

4 Sommartjejen:

skriven

Sandra: Länken fungerar inte på bloggen om 13 barns mamman....blev också nyfiken! =)

5 Sandra:

skriven

Det ska visst inte vara någon punkt mellan för och efternamn. Prov det.

Sandra

6 svintoflickan:

skriven

sandra.

å va kul..

tycker de är så coolt med många kids.hi,hi.

du vad hette den bloggen nu igen med hon från familjen annorlunda som är hemma med barnen?

hittar den inte.

hur är de annars?

när är de dina föräldrar flyttar.

ha ha vi får väl ta en date med er allihopa där i sommar istället vid havet eller nåt..

de är nämre till huvudstaden men åker ändå mer till gbg fast en liten tågresa i sommar vore ju inte fel.

hur går de med jobb o förskola och tal och allt med barnen?

kramis

7 svintoflickan:

skriven

sommartjejen.

å jag glömde skriva på din sida..kanske läser du här..

minns ej vad byxorna kostar..står på deras hemsida..

men tror 299 eller nåt..

kläderna ÄR dyra!!!! men mamma betalade ett par:-) och de är ju ekologiska osv men jag kunde ju inte låta alla barnen få sådana kläder om man säger så.ler.

kramis

8 Anonym:

skriven

Blogg.mama.nu/familjenannorlunda

Sandra

9 svintoflickan:

skriven

sandra.

tack!!!

Kommentera här: