lekpark å fika..

ja...2 dagar i rad nu har de blivit mkt fika å lek..
 
Igår var vi på Hjälmargården och åt glass..min mormor,min mamma och min syster var med.
 
så lite lek i parken med mormor blev de:-)
 
och idag blev de lekparken med ngr vänner och barn..
å pannkakor ute...
 
Lite bilder från dagarna:
 
 
 
 
 
Hon har humör den lilla damen..ler...som ni ser..
 
men sen blev hon glad igen..
 
å vi tog en tur upp till mammis på eftermiddagen och fick nybakade muffins..
lyx!!
 
Mannen är och äter mat med ngr jobbarkompisar ikväll..
(jag var på tjejkväll igår och såg film ,så jag ska inte klaga,ler)
men jag hinner inget av de jag tänkt känner jag..
så det blir nog paketinslagning m.m i natt..
(lillkillen fyller 6 år i morgon).
 
Debora vaknade till o sover nu i min famn..så jag får nog försöka förflytta mej till soffan...
 
 
kramis
 
1 Mamma hemma:

skriven

Vilka fantastiskt vackra ögon din minsting har, en sån sötnos :)

2 Maja:

skriven

Hej!

Oh låter som fina dagar även om sommaren kommer och går liksom, man får njuta när solen väl är framme. Härligt inlägg om kommunikations problem mellan man och kvinna hihi. Tyvärr har jag inga bra exempel att komma med men tror nu inte att vi inte dyker på problem ibland men här hae vi nog mest problem när det gäller ansavar frågan och liksom "koll på läget" men nog om det. Idag kom jag hem från Helsingborg där min fina granne har stuga har varit där med dom små sedan måndag å det har varit så mysigt tyvärr inget bad pga vädret, men idag var det så härligt och då skulle jag åka hem typiskt. Iaf åkte vi till Helsingör i går över dagen och gick och strosade härligt var det. Nu har jag handlat så jag kan fixa goa smörgåsar och snittar som vi ska ha på löradag då vi ska överraska mamma som fyller 60. Mannens föräldar kommer i morgon och ska ta hand om dom små och dom stora komemr hem på söndag em. Sen nästa vecka blir lugn inget inbokat och alla hemma.
Nu ska jag ta och prata med mannen lite sen blir det sängen har varit väldigt sena kvällar nu och mycket tjejsnack men tyvärr vakanr ju mina söta små troll redan vid 6-7 tiden så. Ha det så bra kram.

3 svintoflcikan:

skriven

å vad mysigt med fest för din mamma.
låter inte likt er ha en lugn vecka.
hi,hi.
här ska vi nog på en liten semestrip..
men eg är jag seg..skulle bara vilja sitta på altanen hela sommaren.ler..
å lite utflykter förstås..
de mår ju själen bra av.
skcika gärna fler bilder..så kul att se.
kramis

Kommentera här: