skor och busland

Idag köptes det skor...
men prioriterade bort tjejerna som faktiskt hade skor....
sammanlagt blev de ändå 9 par.

å i vår hall ser man verkligen att vi är en stor familj:



alla våra skor:



de i jenastyg är mina nya...som basketskor fast höga...får se om jag lyckas förstöra dom eller kan njuta av dom ett tag...jag går ju alltid så snett..

ja,sen har vi ju lite skor i klädkammaren med...

Efter skoköp åkte vi å åt på max å sen buslandet med min kusin o hennes fina familj.

nog busade barnen allt men måste säga att idag kände jag mej som familjen annorlunda fast med "bara" 5 barn...kändes otroligt rörigt å mkt med fika hit å dit och vi hade sönder en barnmatsburk å ett av våra barn blev arga för jag köpte fel dricka osv...

Men men...största delen var det mysigt allafall<3



debora var en ritkig lite klätterapa...hon vill verkligen börja gå också....

och det fick hon ännu mer övning av hemma sen med storebror..



trotsade tröttheten gjorde vi också å gick en liten sväng till mormor som nu bor på ett fint ålderdomshem..
lite tufft för henne att inse att hon ska bo där..



mamma som tog kortet...å är min systeryster som är med också å sitter bredvid mormor..

NU sitter vi hela familjen framför tvn och jag dricker te..

Debora sover och det är äntligen lite lugnt omkring mej känner jag.


kramis å extra kram till kusinvitamin å hennes familj för att vi fick vara med dem idag.


1 Pernilla E:

skriven

Såna skor har jag med. :-)

Köpte jag förra sommaren och jag älskar dem. :-)

Hoppas allt är bra med dig. Kramar

2 Sommartjejen:

skriven

Sånna skor som du köpte har H också köpt! =)

Hon älskar dem!

Vad fina ni är allihopa och inte konstigt ni får det lite stökigt omkring er när ni hittar på saker, herregud det har ju vi med bara 2 barn!! ler

KRAAAAAAAAM

3 Anneli:

skriven

Åh, tack för den extra kramen och det var så trevligt att få vara med er!Det måste bli snart igen! Åååh, vilken ordning ni har i er hall! Jag har städat och möblerat om hela dagen.. PUH! men det blev fint nu efteråt :-) Vi hörs och ses den 12 (tror jag det blev??) eller 14:e kanske det är.. haha! KRAM

4 tiindra:

skriven

Åh, vad fint alla er skor står ;) Här hemma sparkas alla av mittframför dörren så jag får gå och ställa undan de på sidan..även sambons...Inte ngn ordning alls här hemma....

Tänk var stor den lilal har blivit och så lik storasyster....Ha en bra kväll...

5 Marika:

skriven

Många skor blir det, hihi.. Köpte ett par liknande skor till Felicia som dina blåa, jättesnygga tycker jag modellen är men jag är så dålig på att gå i såna skor, trivs bäst i helt platta sulor...

Har ju själv slutat blogga men jag skriver med min hotmailadress, vill du skriva någon rad dit ibland istället vore det ju kul. Tommy finns ju facebook oxå men inte jag, hehe, jag dissar facebook totalt!! Fick ingen inspiration till bloggen längre men så snart jag får tillbaka inspirationen ska jag starta en ny blogg någonstans i bloggvärlden... Nä nu ska jag ta hand om min lilla griniga Fabian ( tänder på gång?! )

Ha det bäst!

6 svintoflickan:

skriven

Pernilla-Kunde inte kommentera i din blogg..

kanske bara var tillfälligt.

hur är de med er då.

full fart med träning å plugg och familjeliv förstår jag.

kramis

7 svintoflickan:

skriven

marika

ja du det blev tomt utan er blogg..

men då får vi skriva här eller mailen..vad har du för hotmailadress då.

debora har bara en enda liten tand,ser kul ut.

är allt bra med er.

kramis

Kommentera här: