sommarhelg

Om det bara vore bloggen jag ej hann med så vore de väl en sak men ooooj vad tvätt som legat i badrummet och så glömde vi visst städa i veckan...

Visst blev jag glad för den prickiga stekpannan och för en parfym som doftar sommar av barnen MEN ännu gladare när storkillen säger att de vill hjälpa mej och städa ordning så jag ska bli glad..

så nu är huset ok igen...å tvätten i sina respektive garderober..
nu är allt fint igen...tills i morgon allafall.

Förresten så har vi fått läkartid till ögonläkare i morgon för deboras ögon...så då får vi se om hon har synfel.
hoppas inte!! dels för ekonomin förstås men också för att hon har såå fina blå ögon och tyvärr ser man ju inte ögonen på riktig samma sätt när glasögonen kommer på.

Vi har haft en mysig helg men veckan som kommer känns rätt intensiv faktiskt...

Men som sagt en ritkig sommarhelg har vi haft..



har jag skrivit förresten att lilltjejen varit på sin första fotbollsträning?
ler...trodde inte hon skulle våga men jajamänn.



Nu borde vi lägga upp räkningar och jag ska ta fram skolväskorna och kläder inför i morgon..

kramis på er<3

Kommentera här: