Adventsfuskat

Fort som vanligt men fått lite gjort som å köpt julklappar tex❤. Å adventspysslat lite med.. vet de är tidigt men de har förut varit en sån stress för mej så inför förra julen bestämde jag mej att ta fram när jag orkar å vill så blir det roligare..in med julen tidigt å ut med den tidigt efter jul är min grej;) Å så har vi varit i kyrkan å i eftermiddags hade jag min kusin med hennes 2 döttrar här.. Märktes barnen ej setts på ett tag för oj vad mina gjorde sig till ;) .vi drack must å pepparkakor, är kanske med lite fusk, ler. Är fortf förkyld å halsont.. Verkar segt... nu lite tråksysslor innan soffan kallar... Kram å hoppas ni haft en mysig helg !

1 Ditte:

skriven

Vad mysigt det ser ut! Har inte riktigt kommit igång med pyntandet än - men har börjat tänka på det i alla fall! Kram Ditte

Kommentera här: