Deppiga eller glada

Klart jag e deppig ibland å ja jag har mått dåligt ,och jag är typ ständigt förkyld men att skylla allt på att jag är hemma med barnen skulle verkligen kännas absurt. Det är snarare tack vare att jag är hemma med dom som gör att jag går upp ur sängen på morgonen trots att det är höst... ;) men visst är man hemma mot sin vilja då är de ju såklart en annan sak, Men så är de ju med allt man gör mot sin vilja. Nu ska jag snart in till stan ta reda på mer om aloe Vera.. För när föräldradagArna är slut måste jag ju ha en inkomst. Å det stressar mej däremot.....Kram på er därute. Tänd ljus i mörkret!!

1 Veronica Carlsson:

skriven

Haha, jamen det sköna är ju att man är hemma och inte behöver masa sig iväg till nåt... Annars är väl sömnlösa nätter en teori? De flesta som är hemma med barn är ju det med små barn och det borde ju ge dåligt med sömn..? Sen om man skulle gå till jobbet efter en sån där vaknatt så tror jag ju inte man blir mindre deppig...
Men nu blir jag nyfiken, hur ska du få en inkommst av Aloe Vera??

2 tiindra:

skriven

Äsch, jag tror man är olika som person där...Vissa tycker om att gå hemma med sina barn, medan som tex jag, jobbade 25% från när barnen var 6 mån gamla...Jag var tvungen att komma hemmifrån en stund,. Min mamma hade de små då en åt gången...Hon jobbade då nattså det var perfekt eftersom de sov så pass mkt när de var små...Men nu när jag jobar 100% så håller jag inte med artikeln om att man mår bättre av att jobba...önskade jag jobba 75% men fick lön för 100%...

Kommentera här: