När de vänder

Morgonen var kaos och ilska pga en trött 6 åring.. Och han ville inte prata utan bara vägrade allt och jag blir så frustrerad när han inte säger vad han tycker är jobbigt eller varför han är arg. Han är världens lugnaste gosigaste kille men när han blir arg blir han vansinnig och slåss å kastar sig m.m. Han väckte upp hela familjen och alla blev mer eller mindre inblandade i denna jobbiga morgon. Med darrigt hjärta och trött kropp gick jag på bebbefrukost med tjejerna och fick lite styrka allafall å efter telefonsamtal från läraren om att allt gått bra och en megakram när jag hämtade honom så började jag känna lyckan igen å sen drog en vän iväg oss till badhuset.. Hon fick minsann dra lite för jag va bra seg... Men å så värdefullt det var! Vi blev till slut 4 vänner och 10 barn som plaskade å fikade å bubblade bubbelpool ❤å sen åt vi till å med efteråt och lilla Deb somnade bums i bilen. Å nu sitter jag här å känner mej som mellankillen.. Han brukar ofta säga- mamma nu känner jag sådär igen att jag bara tycker om alla så mycket....


Kramis❤❤❤

1 maja:

skriven

Go kväll!

Ja du kan inte låta bli att le lite trots att dte eg inte alls är roligt men det är just det att det är inte bara jag och min familj "ler". Här hemm ahde vi detta bryt strax innan läggning, Mattias började på innebandy idag han har sett framemot detta sedan i måndags från 17-18, vi hade pratat med honom innan om att dte blir förmodligen inget barnprogram utan kvällsmat sedan sängen hm. Ja iaf jag lyckades väl häva det aldra värsta brytet och påminna honom om vad han lovat så efter maten och 5 min i soffan så var dte bara lite sur min till tandborstningen. Dessa barn man kan bli alldeles svettig av dom och tänka va har jag eg gett min in på men sen när dom ligger där i sängen och se så liten ut med varma mosiga ögon och viskar med sin mjuka röst "mamma jag älskar dej ända till månen och tillbaka fram och tillbaka flera gger, det är mycket det" ja då smälter man.
Låter som ni fick en bra dag tillslut själv ahr jag en jobbdag kvar sen är det kräftskiva på jobbet i morgon och fredag ska vi bada med en kompis på em jag ska ta med mellis till oss alla, ska bli mysigt. I övrigt så har vi inget planerat i helgen låter kanske tråkigt men det är så skönt.
Nu ska jag in i duschen sen sängen, va rädd om dig hoppas du får en fin dag i morgon, kram

2 svintoflcikan:

skriven

maja.
när brukar era sova.sånt är alltid lite intressant.
å dessa brytpunkter är alltid svåra tycker jag.
men skönt man inte är ensam om duster.
har ni mkt tonårstrots å så ännu?
11 åringen kan ju vara rätt envis här..
fast de är de ju alla fast på olika sätt.
bada gjorde vi igår..är så mysigt.
å låter väl jätteskönt att inte ha något inbokat i helgen..jag å storkillen ska på dirty dancing med min familj och bo på hotell m.m.
kramis

Kommentera här: