intensiv helg

Ja...usch tycker helgen varit intensiv på ngt sätt..
eller så är jag bara ovan vid att vara själv när de är helg;)
men  mannen kom hem lagom till å ta fram studsmattan och sen för å åka till min pappa en sväng.
 
de är tvätt å disk överallt...de här lilla fingret sinkar mej.
 
men annars har de varit en strålande solig dag...en smak på sommaren tycker jag <3
mkt ute luft
.
 
De är underbart när uteleken börjar komma och att äta ute.
 
å vi bor bra i vårt lilla samhälle med vår altan osv....men jag som är uppväxt ännu mer på landet är fortf inte van vid att man kan se varandras tomter...å då har vi ändå inte så mkt insyn som många andra...
 
men jag skulle bra gärna vilja ha lite mer buskar å blommor osv...
men jag har varken tid eller pengar eller är pysslig till ngt sådant...
 
 
Nu ska jag lägga mej o somna gott när hela familjen är samlad igen <3
 
natti

Kommentera här: