tåget mot syskondotter

Först på morgonen hade jag ett möte i stan...
sen åkte jag vidare med tåg mot stockholm för att träffa underbara lilla systerdotter.
även mamma och min andra syster med dotter var där.
 
Tänk sååå små och gosiga dom är...
 
 
å jag fick hålla och gosa...mmmm.
underbart.
 
väl hemma var det full fart...
i mitt tycke lite rörigt och barnen ej lagt sig fast det borde osv...
men men;) så kan det bli.
 
nu ska jag ta te och sen sova.
 
kramis
1 Sommartjejen:

skriven

Vad fin hon är och gulligt med de fina blommorna i vagnen/vaggan.
Blir nyfiken på vad du var på för möte...
KRAM

Svar: ja det heter tydligen babynest....som man kan lägga i barnvagnen men också ha i soffan eller överallt.assött.mötet var på habiliteringen.jag mailar .
kramis
svintoflickans blogg

Kommentera här: