Sjuklingar

Har två små sjuklingar här hemma... Deb har haft sin första magsjuka någonsin.. Pluttan. Så en vilodag dagen lång... Välbehövligt efter väldigt liiite sömn. Tänk vad man älskar sina små pluttar å lider med dem när de har ont...

Får se om de blir fler av barnen i natt eller om de, vi slipper undan...

Natti

1 Ditte:

skriven

Stackars små sjuklingar! Det finns inget värre än magsjuka! Hoppas att resten av familjen slipper undan och att de kryar på sig snart! Kram

Svar: tack fina du. har gått rätt bra ändå...vi har klarat oss rätt lindrigt undan trots lite spyor.ler. vi myser å ser film å inga krav förutom tvätt när de är sjuka.alltid ngn fördel, men visst blir man lite isolerad.kramkram kära ni
svintoflickans blogg

2 Kråkmamman:

skriven

Åh, krya på er..inge skoj med maginfluensa. Så mysigt det ser ut med madrassen på golvet, jag blir jättesugen på att ha det här hemma oxå.
Kram
Kråkis

Svar: ja de är perfekt med en madrass att ta fram när de blir sjuka...å så behöver man itne vara rädd de bli spy i soffan..fniss. den åker fram vid sjuka å när de sover över hos varandra i deras rum..händer ibland. hur gamla är dina skruttar nu.tiden går så fort. kramis
svintoflickans blogg

3 Veronica Carlsson:

skriven

Neeej!! Fy inte magsjukan!! Pepparpeppar säger jag innan jag berättar att vi bara haft den en enda gång sen Peter och jag träffades 1998!! Och det var samma vecka jag kom hem från bb med Alice. Räcker bra tycker jag.
Krya på er nu!

Svar: oj hjälp vad skickligt gjort..därför ni fick massa förkylningar nu istället.fniss. men vi har de rätt bra här ändå.myser och ser film och bara är...man har ju inga krav på sig när de är sjuka..mer än att tvätta tvätta tvätta....kram på dej.
svintoflickans blogg

4 Maja:

skriven

Hej!

Usch för magsjuka. Här ligger både dom små och jag min feber började i natt trodde jag skulle hacka sönder tänderna. Så våran dag har varit i soffan jag har så fruktansvärt ont i kroppen misstänker att jag skulle haft feber om jag inte tagit tabletter, men inte så mycket att göra måste ju kunna ta hand om dom små som är mycket ledsna imellanåt dom äter inget men dricker iaf läsk och vatten. Nu ska jag vila lite igen mannen är äntligen hemma och tagit över ansvaret och jag måste vara frisk nog att kunna ta mig till skolan i morgon efter middag. krya på er stor kram.

5 Caroline Larsson Stålbert:

skriven

Så mysigt du ordnat för sjuklingarna! Här har Wilma feber. Känns som att alla är mer eller mindre sjuka så här i januari. Hoppas barnen kryar på sig fort! Kramar

Svar: denna madrassen är toppen å åker fram vid både sjuka eller om barnne ska sova över hos varandra..ligger under vår säng och sen åker den fram . å är ni med sjuka.jobbigt.krya på lilla wilma och stor kram
svintoflickans blogg

6 Sandra:

skriven

Krya på er! Magsjuka är inte roligt!
Här är jag och alla barn sjuka i feber och hosta!
Kram

Svar: å krya på er ni också...hosta och feber är inte heller kul....kramar kramar. här har vi fredagsmys och i natt är elias smittfri. jag har klorinat huset m.m.ler.
svintoflickans blogg

Kommentera här: