Svettigt för jogging

Vilken varm dag å alldelles för varmt för å jogga 5 km kände jag .. Å mitt i värme å kämpande å svetten bara rann började jag fnissa när låten " im sexy and i know it" spelade i mins öron under tiden ... För riktigt så kände man sig ju verkligen inte ;) fniss.
Å ont i vaderna å benhinnorna får jag... Skulle behöva ned kilon men men det är iaf kul å jogga å blir glad att jag tycker det är kul :)

Sen kastade jag mej i poolen när jag kom hem!
Härligt att kunna ha den å svalka sig i.

Svärföräldrarna är ju på besök också å deras lilla hund som barnen gosar med även om deb var skeptisk när han ville dela glass ;)

Kramar

https://cdn2.cdnme.se/303496/6-3/pic_51f2f69c9606ee285ae5eeb4.jpg" class="image">

1 Maja:

skriven

Hihi! Jag hade också varit tveksam med att dela glassen med hunden han såg lite glupsk ut:) Nog är det varmt jag har inte sprungit varje dag utan valt att Power walka istället har blivit varannandag ungefär men igår gjorde jag rekord för mig då höll jag en hastighet på 10km/h men orkade tyvärr bara 5 km det var så kvalmigt så tung luft kändes som när jag var liten och hade astma så tungt att andas och få syre till kroppen, men stolt var jag. Jag gillar att springa hellre än gå det går liksom fortare men så är jag ju också en person som gillar när det händer saker och att få saker gjorda även om jag nu för tiden också lärt mig att sitta ner och at det lite lugnt.
Nu ska jag ut en liten sväng sen är det dags att steka pannkakor för det har jag lovat mina barn i kväll 8 ägg och 1.6l mjölk lär ju ta en stund tur svärmor har tre stekpannor i lagom storlekar för plattorna small medium och large.
Ha det skönt stor kram

Svar: hi hi ja jag delar nog inte heller gärna glass med hund.10km h säger mej nog inte så mkt..så dålig på sånt..eller är de det som kallas takt..eller. jag har pulsklocka fast har ofta inte pulsen på däremot tiden....jag joggar ca 37 min på 5 km tror jag men då kämpar jg verkligen !!! jag borde ut snart igen för nu var de ett tag sen...får dock ofta ont i benhnnorna eller vaderna..vet ej vad jag gör för fel. oj pannkakor tar verkligen tid att steka.
här har vi kommit hem från mysigt stockholm å nu ska jag njuta så de sista dgrn innan mannen går på jobb igen.
kramar
svintoflickans blogg

Kommentera här: