omöblering samt underbara tavlor..

Isak älskar starwars ...så då beställde jag ett par jättefina tavlor av sommartjejens dotter till honom i födelsedagspresent och jag tycker de är såååååå fina <3
 
 
sen har jag tyckt det varit så svårt att göra rummet så att det verklgien passar dem båda med sina olika tyck och smak men såhär blev det i allfall..
 
Leas halva av rummet....
 
 
 
Isaks halva av rummet..
 
nu ska jag dricka mitt te ute i solen..medans vi funderar lite grann på hur vi ska lägga upp första semesterveckan..om jag får bestämma så räcker de med ngn liten utflykt sen slappa altanen hela sommaren..fniss....
 
kramis
 
1 kråkis:

skriven

Jag tycker det är jättefint och tavlorna är fatastiska. Så duktig hon är!
Hoppas ni har en bra dag,
Kråkis!

Svar: ja verkligen sååå duktig.nu skulle jag vilja komma på ngt motiv till tjejen med..å de andra;) ler. ja underbar dag med sol och sommar.hur har du det? kramar
svintoflickans blogg

Kommentera här: