lite kluvna kalastankar plus sjukhusbesök

Dessa tankar om kalas som väcker lite olika känslor i mej..har jag idag skrivit på den blogg ett gäng hemmaföräldrar som bara lärt känna varandra via cyberymden har...
 
så vill ni läsa om mina kluvna kalastänkar är det här ni får kolla.
 
http://hemmaforaldrar.wordpress.com/2013/03/28/lite-kluvna-kalastankar
 
 
Ja,så har vi varit på vårdcentralen idag också...lillskruttan har ju haft hög feber en vecka nu och med märkliga prickar som inte var så märkliga utan virus prickar..
 
 
 
ledsen var hon men ändå väldigt duktig...
 
men tid tog det och nu ääntligen hemma,storkillen var med mig som sällskap.kärlek.
å mannen kom hem å fortsatte jobba sin dag hemifrån,kärlek.
 
å igår kom mannen hem med ny matta också..tjohooo...
 
 
 
nu ska jag nog sätta mej i den där soffan med en kopp te...varit en fullrulledag..
 
 
kramis
1 The Godmother:

skriven

Kul att du tittade en på min blogg! Hoppas du gillar den och fortsätter kika förbi! Alltid kul att höra ifrån fler hemmaföräldrar! :)

Svar: ja,de är kul när man känner man är flera som vill å kämpar för samma saker. jag kikar gärna in fler ggr..kanske kan jag få länka den i min blogg under mina länkar? nu äter jag polly å dricker te.kramis
svintoflickans blogg

Kommentera här: