såhär innan...

ja,såhär innan sommarlovet är de liksom full fart..
aktiviteter
avslut
och full fart...
 
idag utvecklingsamtal med storkillen å jag är mkt stolt...
<3
 
jag å mannen beter oss nästan just nu som kollegor och möts i dörren eller sätter oss i soffan och går igenom alamanackan..
 
men snart så..lugnar de sig..
 
de är väl bara såhär innan....
 
 
kram
1 Ditte:

skriven

Känner igen mig! Det känns som det blir lite mycket nu i slutet av terminen! Men som du säger så är det ju snart slut och ett härligt sommarlov kan börja! Kram!

Svar: ja man får stå ut med stressen å tänka de snart är lov..men början av lovet tycker jag brukar vara rätt intensivt med tills alla hittat sina lovroller. idag fyller min lilla 2 år..märkligt vad tiden går.kramis
svintoflickans blogg

Kommentera här: