Julpyntat

Ja kan hända jag fuskar men hellre fusk än stress..
Så pyntat har jag gjort å Isak å Lea fick en liten egen gran i sitt rum..
Å idag fick tjejerna göra julgran på öppna förskolan 
Å på kvällen var jag å pysslade fast jag valde skriva julkort , prata å äta skumtomtar...
Natti




Kram
1 Johanna:

skriven

Vad fint ni har hemma! Och då menar jag inte bara pyntet :-) kramis

Svar: Å tack vad snäll du är ! Just nu känns det som allt är en enda blandning av stilar och röra men men..
svintoflickans blogg

2 Sommartjejen:

skriven

Ser jättemysigt ut, vi ska med sätta igång idag. Måste bara städa först...:-(
Hur kommer det sig att ni har en vit gran förresten? Minns inte, men har för mig ni haft det ett par år nu. =) KRAM

Svar: Vi fick en vit gran av mammas man förra julen. Har haft riktig ibland å ibland plast men denna kändes lite annorlunda och lite kul , får låssas det är snö på den;)
svintoflickans blogg

Kommentera här: