plugglördag

 
bilden talar i sig...
 
klarar jag bara tentan så jag får gå vidare vore jag såå tacksam för då kommer de lite ämnen jag tycker är lite mer intressanta...
 
 
 
 
1 Sandra:

skriven

Håller tummarna!
Kram

Svar: ja de behövs verklgien för går inget bra alls nu,vet inte hur jag ska klara kursen...å vill ju skydda min sgi ananrs hade jag väl snålat de där få 70 dgr som är kvar.har du sgi? kram
svintoflickans blogg

2 Sommartjejen:

skriven

Hur gick det vännen? <3

Svar: tack..det går sååå dåligt.klarade ju första provet men inte andra och har bara en gång till på mej i januari.....å under tiden msåte jag plugga på tio kaipteln som ska vara prov på på måndag.....alltså vad gör jag om jag inte klarar kursen??hur ska jag då få inkomst och vad ska jag göra.hmm. kramkram
svintoflickans blogg

3 Sommartjejen:

skriven

Vännen du, vilken press du har över dig. men tänk på mina sms! KRAAAAM

Svar: <3 tack fina.kram
svintoflickans blogg

Kommentera här: