visning av produkter, sol,skratt och altanen....

 
 
Helgen i bara några ord...
fredagkvällen hade jag visning av mina produkter med ett härligt tjejgäng och mkt skratt blev det...
och mkt dofter och gott och gemenskap <3
 
Här kommer ett litet utbud  inför sommaren <3
 
 
 
 
och efter en mysig kväll trots även lite spökhistorier...
jag är ju så rädd för otäcka historier..fniss..
 
så somnade jag gott
och sen har helgen tillbringats på altanen med pluggböckerna men även med te och lite sällskap...
 
Barnen är nog lite ovana vid värmen ....
trötta...
 
men här lyxade vi till det  ,igår, och åkte till Max för lillkillen hade sparat till ett spel han skulle köpa så
då passade vi  på;)
 
 
 
 
och på kvällen tog mannen fram sitt gamla luftgevär och så testade vi skjuta prick på sån där tavla som han också hade kvar..
var faktiskt riktigt kul men jag som i min ungdom var ganska bra å sikta var inte alls så bra.fniss.
 
mammis å ena syster med dotter har varit här idag också och vi åt glasss.....
borde ha ett litet glasskonto;) för de känns som de kommer bli en riktigt glasssommar...
 
Nu ska jag å tjejerna bada 
 
kram på er och hoppas ni haft en mysig helg!!!!
 
 
 
 

Kommentera här: