Mitt hår

Har fått hjälp av linahvännen å färga håret !!
Och ev ska vi ha i lite röda slingor med.
Hade tänkt gå till frisören först men kära nån vad det kostar ..
Å denna salong ;)var både gratis och öppet kvällstid ;) 




Färgerna ser olika ut på bilderna men det är mörkbrunt med svarta slingor i...så ingen av bilderna visar nog exakt ;)

Sen är lockarna lite utkammade..

Hur ser ni ut i håret såhär i vintertider ??

Kram
1 Kråkmamman:

skriven

*vissel vissel* Va fin du är:-)!
Jag har inte klippt mig på snart två år, o färga håret gjorde jag i höstas nån gång. Jag har bestämt mig för att belöna mig själv med ett frisörbesök i vår. Då ska jag klippa mig sen färgar jag håret själv. Det blir galet dyrt att göra det på salong.
Kram på dig!
Ps. vill bara säga att jag tycker du är så duktig med plugget o fix med allt annat du grejjar med!
Kråkis

Svar: Å tack snälla kråkmamman!!!! Javisst är de dyrt att gå till frisör...men den belöningen är du värd i vår<3 å jag har tur som har vänner som kan hjälpa för är själv itne alls bra på sånt. Just nu känner jag mej allt annat än duktig!! men tack snälla !!!kramis fina kråkis
svintoflickans blogg

2 sommartjejen:

skriven

Hej hej
Mitt hår gillar verkligen inte vinter, det blir torrt och frasigt och flyger runt o är bara jättejobbigt. Jag försöker ha i olika oljor i håret och det hjälper för dagen i alla fall. Blir nog en klippning snart dock, längtar efter kort men passar inte i det lika bra så jag får nog dras med mitt långa lockiga hår! =)
DU är som vanligt superfin i ditt hår, det blev jättesnyggt!
KRAMIS

Svar: Ja alltså ditt hår är sååå fint och alltid så lockigt och fint.mitt blir ju bara trassel. hmm vad är de för oljor. jag funderar nämligen på att pröva en som kommer släppas i morgon...men vad är oljor för håret eg...har man de som en hårinpackning eller .jag blir med sugen på klippa kortare men oftast ångrar jag mej ju efter....
svintoflickans blogg

3 maja:

skriven

God kväll.

Wow så snygg du är, själv ser jag nog ganska vissen ut har svårt för att gå till frisören när jag känner mig grå behöver liksom ha lite självförtroende först;)

Nu ska jag sova är ledig i morgon enda lediga dagen jobbar helgen:( ta hand om dig och de dina stor kram

Svar: Å tack snälla! Jag tucker man får lite självförtroende av att få ordning håret men du vill ha självförtroendet först ;)

Är det inte jobbogt att jobba just helger eller hur känns det ?

Hoppas ni får en rktigt skön dag i morgon !!!
Är så härligt det är fredag tycker jag .
Lörd behöver jag plugga å sön årsmöte .

Kramis !!!!!
svintoflickans blogg

4 mammaveronica:

skriven

Men å vad fint!! Var hos frissan för ett par veckor sedan och tyckte jag blev nöjd... Suck, sen var jag inne i en provhytt häromdagen och vips så tycker jag det ser himmla tunnt ut och fel färg osv... Men alltså, vad är snyggt i en provhytt?? 😂

5 mammaveronica:

skriven

Men å vad fint!! Var hos frissan för ett par veckor sedan och tyckte jag blev nöjd... Suck, sen var jag inne i en provhytt häromdagen och vips så tycker jag det ser himmla tunnt ut och fel färg osv... Men alltså, vad är snyggt i en provhytt?? 😂

Svar: nej usch provhyttar är hemska.... dom ska man inte lita på. jag är också sådär att jag tröttnar väldigt fort på mitt hår å skulle helst vilja byta färg o form en gång i månaden.fniss. kramis
svintoflickans blogg

6 sommartjejen:

skriven

Jag har flera olika oljor. Två stycken som är ett slags balsam som man sprayar håret med efter man tvättat och torkat det med handduk. Då sprayar jag hela håret och kammar igenom det och låter det sedan torka med det i håret. Det hjälper mot flygigheten lite grann tycker jag. Sedan har jag 3st oljor som jag kan ha i håret när det är torrt och inte tvättat på någon dag, det är skönt för det ser mer naturligt ut då och inte så Stylat tycker jag. Bara man inte har i vid hårbotten så ser det inte ens flottigt ut. Vill du ha lite namn på dem? Eller ska du prova den du har på din shop kanske? De är nog lika bra allihopa tror jag. KRAM

Svar: å låter toppen.måste nog pröva å är nog smart jag prövar mina egna produkter så jag vet om dom är bra..är dom itne det frågar jag om dina.fniss.men har ju med torrt hår och lite flygigt;)
kramar<3
svintoflickans blogg

7 tiindra:

skriven

Haha, ja hur jag ser ut vill du inte heta ;-). Jag har inte klippt mig på ett år. Det gråa är på väg ut och måste tonas så jag går med klämmor och toffs om dagarna. Inte vidare vackert len, men....

Svar: fast grått kan vara fint....jag får ngr strån lite här å där ,det är inte så fint ioförsig.ler. snart kommer sommaren med ,då bleks det.ler. ha en fin helg.kramar
svintoflickans blogg

Kommentera här: