kosan mot Trosa

idag var det mannens tur bestämma resmål
Han tycker nämligen jag väljer samma saker hela tiden..
fniss.
ja jag kanske är lite mkt för att välja säkra kort;)
sen vill man ju göra det som passar hela familjen..
men iaf det blev en dagsutflykt til Trosa och förbi den nyöppnade butiken i sparreholm.
Där var Deb helvild och gömde sig bland kläder och sprang fram och lade sig i en säng och var bara allmännt crazy...
Till slut kan man inte annat än att skratta åt det när man står där helt svettig med en korg där man kastat i ngr strumpor för att iaf få ngt med sig därifrån och febrilt letar och undrar-var är hon nu?
Iaf så blev besöket iaf kort där..ler.
sen vidare mot Trosa...
jag tror allt att mannen saknar lite havskänsla ibland..
men lite båtar fick han ju iaf se.fniss.
fast maten åt vi med världens tråkigaste utsikt för att hitta ngt familjevänligt att äta..hi hi...
men glass tog vi också å då satt vi lite bättre till...
Jag är ju inte så road över att åka bil..
har aldrig varit
tyvärr
blir ofta väldigt trött av det, illamående ,rastlös..osv...
( ja jag vet det låter lite tantvarning på det men så är det iaf)
men gick ganska bra ändå och jag somnade på hemvägen.
tummen upp för det.
men sen har jag varit trött hela kvällen....
försökte mig ut på en liten joggingtur på 4 km..
jag har traglat på hela sommaren men jag blir inte snabbare
inte smalare
och inte smidigare
men jag får trösta mig med att det är ju bra oavsett att röra på sig
och mitt mål är ju faktiskt bara att röra på mig och att försöka klara av de där loppet i aug...att helt enkelt komma i mååål.
 
Ja nog om det
nu ska jag sova
 

Kommentera här: