1 Malin:

skriven

Jag heter Malin, och jag snubblade precis över din blogg.

Mina vänner, ett härlig par från Schweiz är de nya ägarna till ett litet schweiziskt företag som heter Stickerkid. De gör färgglada klistermärken för barnkläder och andra tillhörigheter så att föräldrar och lärare kan hålla reda på alla dessa små saker och ting lättare.

Etiketterna är schweiziskt gjorda och mycket slitstarka (vi har funnit att de klarar att tvättas i maskin minst 45 gånger vid 60 grader Celsius) och de ser mycket snyggare ut än när min mamma brukade skriva en stort " M " inuti etiketterna på mina kläder med en svart markeringspenna :)

Hittills så har mer än 100.000 nöjda föräldrar beställt från Stickerkid i Schweiz. Så mina vänner och jag tänkte att det är dags att göra våra namnetiketter internationella :) Jag är ansvarig för införandet av Stickerkid i Sverige.

Ta gärna en titt på vår hemsida här: http://www.stickerkid.se

Tror du att du eller dina läsare skulle vara intresserade av våra klistermärken och etiketter? Jag kan mer än gärna skicka några prover. Vi kan också erbjuda 10 % rabatt för dina läsare.

Om detta låter som något du kan vara intresserad av, hör gärna av dig!
För att inte missa de senaste uppdateringarna och bästa rabatterna, gilla oss på facebook, stickerkid.se

Varma hälsningar,
Malin Lövberg.
[email protected]

Kommentera här: