Drömmer på blocket

Sitter o glor på blocket om kvällarna när barnen har somnat...
 
Just nu tittar jag mest på sk familjesängar...våningsängar fast undersängen är bredare...
samt bäddsoffa med shäslong till ena sonen
och så kollar jag fortf lite då å då på soffor...
 
och så har jag googlat fotbollsintredning...en av sönerna vill gärna ha fotbollsmatta och barcelona påslakan i sitt blivande rum.
 
och så googlar jag på cupcake påslakan..vore ju fint i tjejernas rum sen,speciellt lea gillar sånt..
 
tänk så kul det är att surfa runt och titta på saker...
 
men får nog nöja mig med att handla mat denna månad..
kan ju också vara kul...
om inte annat nödvändigt..
 
å jag har redan tjuvstartat shoppande med en ny choklad som familjen G introducerade här i lördags..
 
den var mums
 
kramis
 
1 Sophie :

skriven

Hej! Är det en sån matta som ser ut som en fotboll ⚽? En rund? Har en. Och en taklampa som är en fotboll, som en plafond. Kram kram

Svar: Fniss kom på du kanske inte menade att sälja . Hi hi vet du vart ni köpt det. Ha en skön vecka . Kramis
svintoflickans blogg

2 Svintoflickans :

skriven

Sophie
Hur stor är fotbollsmattan
Eg var det en sån som ser ut som en fotbollsplan men boll kanske går lika bra
Och lampan med
Han älskar fotboll
Vi kanske kan göra en affär :)

Ha en mysig fredag

Kramis

Kommentera här: