Stockholm

En liten spontan tur till Stockholm över dagen och hälsade på syster med familj 

Förutom bilåkning som e så segt ;)

Så var det jättemysigt
Och lilla systerdotter är så charmig 





Kramis å nu sova 
Bättre sent än aldrig ;)
1 Maja:

skriven

God kväll.
Ja nu har jag instagram och då blir det ännu mindre tid att skriva här men nu ska jag försöka ge en resumé av mitt liv. Men först ser bra ut med möbleringen blev ni nöjda. Hur långt har ni det eg till Stockholm? Ja vad har vi hittat på den sista tiden då....hm man glömmer så fort men vi kan ju börja idag och gå bakåt. Sessan hade sin första feberfria dag i dag sedan tisdags hoppas verkligen att det är över nu igår kväll hade hon 40gr och då hade febern förmodligen inte stigit klart men eftersom hon var ledsen och hade ont fick hon Alvedon. Igår tvingade jag ut mannen att hjälpa till med att städa garaget äntligen fick han slängt lite grejer, jag räfsade löv städade sandlådan osv. Fick fram dom sista brädorna som ska målas till vedhjulet också måste köpa lite färg i morgon. I veckan har jag fått lite bakat bla bullar, mandelkubb och kärleksmums. Vi har möblerat om Simons rum efter hans önskemål, han vill ha en såndär grön väck som man använder för att ha som bakgrund till film och foto vad det nu kan heta. Simon fyller snart år och på önskelistan står dator, mickar och andra saker för att ha när man gör film och sådant. Förra helgen var min syster med sambo här vi spelade massa spel och myste....Ja och framför oss har vi då höstlov som övriga Sverige jag jobbar alla dagar utan fredag och semester på lördag men har bytt så jag går kväll månd och tisd lång dag på onsdag kort på torsdag så det känns ändå ok. För dom stora är det tonårsläger i kyrkan tis till tors och något ungdoms event på onsdagen. På fredag kommer min syster med sambo igen hon säljer tupperware och jag har lovat ha ett party på lördagen. Ja så ser det ut hos oss inte allt för spännande. Hoppas ni får en fin vecka med mycket höstmys stor kram

Svar: Är jätteroligt få följa å se på insta så det blir lite tillbaka. å det är så roligt att möblera om ich grejja. jag kollar blocket varje kväll å möblerar i fantasin.ler. här är jag så förkyld.ska ta lite te tänker jag. ska också på tp party,på tis. brukar inte köpa direkt men kul iaf. funderar lite på om jag också ska ha party för mina saker ngt i nov. får fundera lite. å så gott det lät med bullar. mums. ha en fin vecka å hoppas ni alla är pigga nu.kramar
svintoflickans blogg

Kommentera här: