Ikeatur

Ikea går ju alltid roa sig på
Men det verkade alla tycka idag




Nåväl lite småplock 
Å så mat förstås :)


1 MammaVeronica:

skriven

Ja, Ikea är lite mysigt, jag fick med mannen dit härom veckan tilllochmed, han gillar inte ikeabesök alls men var nöjd o glad då vi fikade. Vi kollade in lite grejer som vi planerar att köpa framöver och i måndags åkte jag och köpte en dagbädd till tjejerna. (Mannen tyckte han gjort årets Ikea besök så jag tog med mamma).Tyckte jag fick så bra lön nu efter nattjobbet så vi slog till, men mkt utgifter blev det.. Behövde ju madrasser och lakan med, så denna månad blir knaper. Men det var det värt hoppas jag, lite bättre ordnat med sängplatser nu. Jag får väl fantisera vidare om ny soffklädsel.
Hoppas det kommer lite sol och värme nu, så man får ladda lite innan skola och allt drar igång igen! Liiiiite sol kan vi väl få!!?
Kram!

Svar: Hej:)
Jag släpar ofta med hela familjen dit
Fniss
Är ju billig mat

Vilken dagbädd blev det ?

Jag älskar o drömma o fantisera om vad man ska köpa och inte

Kramis å ja sol vill vi ha
svintoflickans blogg

Kommentera här: