Soffan var efterlängtad idag

Har haft någon form av tandvärk en tid och ringde idag för att boka tid
Istället fick jag en snabb tid idag för att undersökas 

Min fina vän S var barnvakt under tiden

Väl där såg hon inte ngt som skulle kunna vara just tandvärk 
Hade ett litet hål men de hade jag haft ett tag och de har de medvetet  väntat med att laga 
Däremot såg hon käkarna var väldigt spända och hon tyckte jag skulle äta Ipren i någon vecka
Du verkar stressad sa hon 
Å ja jag kan inte förneka de varit rätt mkt de senaste 

Å när jag kom hem ringde en psykolog och bollade lite tankar om vår ena dotter 
Å man blir ju alltid berörd när det gäller ens barn
Så är det ju 

Under dagen har även polisen ringt för sonen skulle vittna över en sak han sett

Sen var det gympa för yngsta tjejen
Mysigt men blir ibland lite rörigt när de är lite stora åldersskillnader 

Stora sonen varit arg för jag tycker han spelar för mkt 

Ja så har dagen sett ut
Skönt då sätta sig i soffan vid Sverige bakar , äta lite choklad o popcorn och bara vara....




1 Caroline:

skriven

Kram till dig vännen! Skönt att det inte var hål som behövde lagas men jobbigt att ha ont ändå! Hoppas Ni får en fin helg! Vi ska mysa med en drös av syskon och kusiner!!! 😀

Svar: Åå så härligt med kusiner
Blir ngr här med i morgon
Vi ska ha lite maskerad iaf ☺️
Kram vännen
svintoflickans blogg

Kommentera här: