Röntgen

Idag har jag gjort något jag inte gjort förut
Någon typ av röntgen där man nästan låg som i en maskin
Å så fick jag någon slags kontrastvätska i spruta i armen
Man blev alldeles varm å kändes som man kissade på sig fast det gjorde man inte;)

Det kollar cystan som det såg på vanliga röntgen
Som verkar sitta på hjärtsäcken

Får se vad det säger att det är
Lite nojjig är jag
Samtidigt har jag haft så fullt upp med kroppen i övrigt att jag inte tänkt på det så mkt

Efter röntgen åkte vi till en badstrand vilket inte hör till vanligheterna i vår familj då varken folk eller sol uppskattas av alla i familjen

Det blev dock jättemysigt

Och avslutade sen kvällen med mina syskon å thaimat

Underbart se kusinerna leka också


Nu sova efter en händelserik dag

1 Vickie:

skriven

❤️❤️❤️

2 Sandra:

skriven

Det låter läskigt!
Hoppas att du får må bättre snart♥️

3 Svintoflickan :

skriven

Tack fina för er omtanke

Kommentera här: