Rofyllt regn

Ligger här i sängen och lyssnar till regnet utanför 

Fönstret är öppet
Känner vinden 

Idag ska vi ha möte med försäkringskassan
Sånt känns alltid så jobbigt innan 
Å vi har så mkt möten just nu... olika skolmöten, vård, hab osv

Men just nu 
Bara ligger här å lyssnar på regnet 
Och minns tillbaka när man var barn å hälsade på pappa på jobbet och sov i hans husvagn och det regnade 
Det lät så mysigt på taket ..

1 Sommartjejen:

skriven

Hur gick det på mötet med FK då?

Svar: Ja nog är det en djungel allt
Läkarbesök med barnen tisdag så får vi veta mer
svintoflickans blogg

2 Autismmamma:

skriven

Man ser inte det på mig, men jag känner det i mig. Jag heter Mia. En 47-årig tjej som bor i Småland. På den här bloggen kommer jag att skriva hur det är att leva med svår psykisk ohälsa. Att varje dag fajtas med Tvångssyndrom, Aspergers syndrow, Autism, OCD och Autismspektrumstöning m.m Att vara absolut tvungen att göra vissa saker eller tänka på ett särskilt sätt och dessutom inte kunna förstå många sociala aspekter. Följ gärna mig här för att försöka kunna förstå hur det är att vara psykisk funktionshindrad.




Det jag skriver om är psykisk hälsa och ohälsa, Jag ger mycket tips i min blogg om hur du kan gå din egen väg och hur du kan göra för att ta dig upp igen från din psykiska ohälsa. Jag vill inspirera andra till sunda ideal och värderingar och få människor att förstå att man duger som man är. Jag delar även med mig av min erfarenhet kring psykisk ohälsa och min vardag. Vi är ett team här inne och kämpar tillsammans!




E-mailadress: [email protected]

Hemsida: http://autismmamma.bloggplatsen.se




När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg.

When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit.






Kommentera här: