Musikal

Äldsta sonen varit med i niornas musikal ikväll

Han spelade piano 

Så impad jag blev 

Tänk att vår lille pojke blivit så stor och sitter där och spelar massa låtar på piano 
Stolt är jag 

Alla var så duktiga !!

Hade så ont i örat igår och svullet så
Förutom musikalen har jag även varit till vårdcentralen och hade visst hörselgångsinflammation

Min pappa var barnvakt ikväll och det hade gått så bra 
Dom hade spelat spel å Lea hade gjort kladdkaka o bjöd på

Nu ska jag sova med värk i örat men ändå med ett leende på läpparna 





1 Vickie:

skriven

Mysigt med musikal. Är du också en sån som blir gråtmild när du tittar. Jag blir varje gång barnen har ngn form av uppvisning.
Ogillar öronvärk😔 Det är hemskt att ha ont i örat.
Hoppas ni får en riktigt skön helg!!
Kraaaam❤

Svar: Ja oj oj blir så tårögd å tänker liksom att Åå vad duktig min lilla pojke är 😂. Kram
svintoflickans blogg

Kommentera här: