Arg

Igår var jag ledsen 
Idag Är jag mer arg 
Varför gör någon såhär?
Vad är motivet ?

Har fått fram att det även var invändningar mot att jag inte haft barnen på förskola 
Så är kanske där skon klämmer 
Får se när jag får läsa hela anmälan på fredag

Men men vi har bowlat idag och haft mysigt 
Äntligen feberfri dotter å dom andra i hennes klass har varit på besök i huvudstaden till fjärilshuset och det fixade inte hon riktigt så vi tånkte vi bowlar ist och så kommer man hem å så har hon feber igen 
Då skäms man

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

1 Sommartjejen:

skriven

Hej vännen!
Sådär är det ju ibland att man tror de är pigga och så hittar man på något som inte låter så jobbigt och så får de feber igen. Inget konstigt alls, känn dig inte dum heller för det.

Förstår att du är arg idag, det skulle jag med varit. SÅ otroligt fegt att göra en anonym anmälan och inte våga stå för det man tycker. Det är så himla lätt att anklaga och säga elaka saker när man slipper göra det själv...
Tänker på er! Bästa finaste familjen. <3

Svar: Ja utan att ha en aning liksom för anmälaren verkar ju inte veta hur det faktiskt är
Känns jobbigt med mötet på fredag men känns bra ändå få veta vad personen mera skrivit

Hon har haft feber i 1,5 vecka å jsg hängig i typ 2 veckor
Så segt

Kraaaam
svintoflickans blogg

Kommentera här: