Pendlande

I morse skrek  mutade och grät jag
Frustrerad 
Sprang från det ena rummet till det andra
En låg under täcket å sa ingenting 
Den andra var mer arg 

Värdelöskänslan kommer över än å jag tänker vad har jag gjort för fel

Fast att jag vet jag ju inte gjort det 

Kroppen värkte
Lade mig ned somnade om
Sov länge 
Mannen sa jag behövde det
Och han hade nog rätt 

Skör hela förmiddagen 
Men efter mannens hemlagade köttbullar och solens strålar började energin komma tilllbaka och på kvällen var jag riktigt glad 

Vågade dessutom träna intervall i grupp fast jag växlade mellan gå å jogga 

Å barnen har hoppat studsmatta och åkt inlines 


Så ja bra dag blev det trots kaos på morgonen 


(null)


1 Vickie:

skriven

Åh vad jag känner igen mig... Den där känslan att man är misslyckad å inte klarar av det man ska, att få dem till skolan. Just nu kunde jag inte bry mig mindre om skolan. De mår så mkt bättre utan den. Sån ångest å sån kamp det ger. Vissa dagar kännsdet som om både de å jag går sönder...

Tack å lov för solen å värmen som kommer å sakta men säkert börjar tina min trötta, trasiga å frusna själ❤️

Syor kram till dig❤️❤️❤️❤️

Svar: Ja alltså kunskap ska ju vara kul
Vem lär sig ngt om man vantrivs eller rentav avskyr gå dit
Nä bra snett är det

Är också så
Glad för solen

Vi behöver få värme

Kraaaam
svintoflickans blogg

Kommentera här: