Vaxning

Nä nu ska jag ta tag i det där 
Unna mig trots att jag verkligen inte borde 
Alltså ser ju så bra ut på reklamen 
Kanske tjänar på det i längden slippa rakhyvlar 
Och kanske till o med kan vaxa vid ögonbrynen själv å inte behöva gå till ngt ställe 

Å så kom det
Pearl wax
Dottern på 10 år hade sett på youtube 
Hon kunde mer än mej 

Jag sitter där på toagolvet med kladdigt vax
Hon hjälper mig dra bort å greja å utan henne hade jag gett upp

Åkte alla hårstrån av?
Näää
Var det smidigt ?
Nää 

Alltså jag är kass på bra shopping 

Men men vi skrattade en del dottern o jag i alla fall

(null)

(null)

1 Somris:

skriven

Du ska ju inte vaxa själv! Gå till nån som kan så ska du se det känns betydligt bättre och lyxigare. Jag vaxar nig ca var 5:e vecka och är så nöjd med det.

Svar: Ja jag tänkte det borde kunna gå göra själv men jag kan ju knappt måla naglarna så var kanske lite naivt av mej 😂
svintoflickans blogg

Kommentera här: