Opererad

I förgår opererade jAg navelbråcket .
Hade högt blodtryck när jag kom in och skulle operera så var först lite tveksamma men det blev av!
Skönt att sova och jättebra personal !!

Har nog ondare än vad jag trodde jag skulle ha men går ändå bra 

Igår fick min bror o ena syster agera sjuksköterskor för att byta bandage 
Hihi 
Tur man har dom
Könner mej helt lost 
O sen har jag en gullig vän som jobbar inom vården som får ta emot lite otrevliga bilder för att bedöma om det är normalt 😂

Oj oj vad några av barnen pysslar om mej 
Tur vi har så många så alltid ngn kan vara sällskap eller hjälp
Fniss

Men sen har mannen vabbat ngr timmar o hoppas på mer i morgon 
Men eftesom jag redan är sjukdkriven 75 procent så blir det inte så stor skillnad mot förut 


Nä nu har jag surfar runt och ska försöka somna om
Måste bara komma på ett sätt ta mej upp kissa först 
Rulla ned sa syster yster 
Undra hur många brutna ben jag får då

Kram

Kommentera här: