Havet läker

Mannen å jag åkte på bröllop igår 
Till Uddevalla 

Har nog aldrig varit så långt ifrån barnen 
Kände mej halv när vi åkte  
Och trött 

Men väl framme med klippor o hav så fick jag kraft 
Många kollade fotbollsmatchen 
Jag Fick lugn o ro vid klippor o hav
Läkande 
Inuti 
Själen 
Och samtal med en underbar kvinna som gav mig styrka i dom tankar och åsikter jag har 

Sen en rolig middag å dans fast  vi åkte till hotellet fast att jag eg ville vara kvar längre 
Men min kropp sa 
Du behöver 
Vila nu 

Och det var nog bra för i morse vaknade jag och var som sådär trött så man nästan inte kan tänka alls
Bara att välja hotellfrukost blev nästan för mkt 

Men så vacker utsikt 
Sååå vackert 
och fint allt blev 

Å ena syster varit med barn och djur här hemma
Hon lyssnar in 
Känner 
Och förstår
Trygg blir jag då
O dom
Fast lilla skruttan hade tårar ibland 
Å tårar när vi kom

Nu vilar soffan hemma 
Med havet bevarat på näthinnan 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)




Kommentera här: