Tidig morgon

  Katten väcker mannen för att det bara är mörkbruna bitar kvar i kattmaten å han vill minsann ha ljusa 

Och när katten väcker mannen tror hunden det är morgon o väcker mig o vill ut 


Halv 5 travar jag ut i trosor o linne och förutom att önska ingen ska se mig så undrar jag också var jag fått för mej djur inte är så mkt jobb med som ett barn 😂😩🐶🙀

O jag sa lite fint till mannen att vi ju lika gärna kunde haft ett till barn 

Nä det föll inte i god jord 😜

Och nä vi har nog alldelles för mkt kärleksfullt kaos och trötthet å utbrändhet och skolplikt och krav och skjutsar och tider 

Men hade jag varit som före utbrändheten hade det nog legat en liten bebis intill å det hade varit mysigt 

Helst utan å vara gravid förstås 

Men allt har sin tid och jag är tacksam för dom fina fem vi har 💕😊


Och nu har hunden och katten  somnat om och jag ska göra lika 


Kram 

Kommentera här: