Jord

Varit mkt vardag 
Kände jag behövde göra något 
Kanske åka till stan köpa jord ....
Mannen tycke det var onödigt .
Jag förklarade att om hana fru tycker det är en höjdpunkt åka o köpa jord då kanske hon inte har så kul just nu .
Hihi 
Så så blev det och fick med mig 2 av barnen och min syster med barn.
Vi mötte även upp svägerskan med barn å så lunchade vi ihop allihopa .

Alltså jag har egentligen inte tråkigt liv utan är väldigt tacksam över mitt liv 
Men tiden har inte gett mkt plats för det spontana
Och jag sover mkt Som sagt
min ork begränsar mig och barnens mående påverkar såklart 
Kommer hon komma till skolan idag 
Osv 

Men igår packade jag in den där jorden i bilen  med glädje och låg hela gårkvällen funderade på vilka blommor jag ska så
Alltså vad har hänt ??
Jag är kass på blommor o så o har aldrig varit duktig på göra fint i trädgården 
Och nu längtar jag
Är det åldern måntro 
Fniss


Idag ska jag nog fortsätta fundera 
Fniss 
Å perennaväxter är min melodi 
Mer långsiktigt 

Kram på er
Njut av det lilla :) 
Som tex lite jord

Ler 

Kommentera här: