vår campingtur:-)

Efter frukost bar de av...i ca 2 timmar..rätt lagom bilåkning ..hi,hi..jag som inte gillar att åka bil...
men allafall så kom vi fram till campingen och jag måste erkänna att första intrycket kändes sådär...
vädret var kallt och allt såg lite sjaskigt ut...på nåt sätt...
MEN dagen efter med lite sol...så såg allt mkt finare ut..och fint läge vid sjön!
vackert!!
Glad också att vi hade fått låna brorsans husvagn...för tyckte inte sommartjejens stuga verkade så mysig..sorry sommartjejen...;-) men jag vågar skriva det för jag tror hon kände detsamma..
men som sagt ..solen gjorde susen!! och sällskapet:-)






mys ihop med familjen sommartjej










frukost:-) med TE!!!




minigolf blev de också..



och kanot...






slappa framför tv


å så idag åkte vi förbi ett köpcentrum och vilken succe med alvin...lea ville klappa..


så ja...jag åker gärna på camping igen:-)
en liten dröm vore nog att åka till öland hela familjen:-)

visst de är trångt och det är pinsamt när barnen tjafsar gråter o bråkar när andra som bor nära i sina husvagnar hör..
men de är mysigt att komma iväg..och smidigt..och perfekt om man är en stor familj som varken har råd eller får plats att bo hela familjen på hotell:-)

dessutom hade vi sån tur med vädret..
bara på hemvägen det spöregnade!!

när vi väl kom hem fick vi först inte upp husvagnsdörren...så jag kunde inte packa in o tvätta och greja..
men sen på kvällen kom min superhjältebrorsa och fick upp dörren som ingenting..

så jag har packat in och städat både hus och husvagn...

så nu ska jag unna mej en kopp te..och se fram emot att få sova i min säng:-)




1 Sandra:

skriven

Vad mysigt med camping och liten semestertur!

2 Somris:

skriven

Vilken tuuur att det inte blev så med dörren på campingen!! Tusen tack för tre uuuuuunderbara dagar! Love you!! <3

3 Maria:

skriven

Åh, vad mysigt ni verkar ha haft det!

Vilka fina bilder vännen! Och vilken tur att din bror fick upp dörren! Hoppas ni får en härlig helg!!!

KRAAAAAAAAAAM!!!

4 Therese:

skriven

Mysigt ni verkar ha haft det!

Kram!!

5 Sara:

skriven

Ni verkar ha haft en riktigt härlig tur! Fina bilder! Kul med kanot också!



Du undrade ju hur det känns att komma hem och jo, jag älskar att komma hem. Det är alltid lika härligt! Även om det som nu, ösregnar här i Göteborg. Men jag tror att det bor en nomad i mig för jag känner heller aldrig att jag rest klart utan jag tänker alltid att jag skulle kunna stanna längre eller åka någon annanstans. Egentligen är det heller inte det där att åka långt, en kompis och jag gjorde en dagstur till en av öarna här i Skärgården och bara det var helt underbart! Märkligt va? HA det gott! Kram Sara

6 Anonym:

skriven

Hej!!



Härligt att ni fick fina och mysiga dagar men var var ni? För nu är det väl inte hemligt längre. Så fina bilder. Ja Öland är fint vi var där för några år sedan kom inte riktigt ihåg vilket år men det var bara dom stora som fanns då vi bodde i stuga med mamma och pappa precis brevid golfbanan som kronprinsessan spelar på vi hade en tee precis vid uteplatsen hihi men spelade inte golf undra om det retade någon. Ja ja nog om det här har det precis slutat att regna. i morgon åker vi till Skummeslöv på kusin träff sen bär det av hem för att förbereda Gotlands resan det bär av på tis till lörd 5700kr med 2 dagars entré till sommar och vattenlandet tältplats med el, vi har köpt en elektrisk frysväska som vi ska ha som kylskåp. Nä måste sluta Sofia vaknade inne i vårt hus måste hämta henne och börja med mat.



Ha dé så gott kraaaaam

7 Maja:

skriven

Förra inlägget var från mig fattar inte varför dne infon försvinner ibland.

8 Tumba:

skriven

Härligt att få se o höra om er semrster, så mysigt ni verkar ha haft det! O du ska se att ni kommer till Öland en dag också...! kram kram

9 Pernilla:

skriven

låter som ni haft härliga dagar, ser så ut på bilderna oxå.

Kram

10 svintoflickan:

skriven

sandra.

ja de var mysigt och gick bättre än vad jag trodde me alla skruttarna.

kramis

11 svintoflickan:

skriven

maja

vi var utanför degerfors..utanför karlskoga

på en camping som hette degernäs camping.

gotland låter underbart.

ska bli kul höra rapport sen.

kram

12 svintoflickan:

skriven

tumba

när jag tänker på öland tänker jag på dej.

träffade din mor o far ikväll.

kram

13 Linda S-W:

skriven

Har inte kommenterat här inne på ett tag men jag läser dagligen :)



Vad har du gjort med håret ? Nåt har du väl gjort ? Färgat ? KANON fint är det iaf.

Ville bara säga det...kram kram Linda

14 svintoflickan:

skriven

ÅÅ tack snälla linda..

såg din kommentar först nu..så hoppas du ser min.

jo jag har färgat det ..nästan svart.

å du ska veta att jag blev såå glad för din kommentar...

idag va en sån där dåligtsjälvförtroendedag..



så tack snälla!

Kommentera här: