underbar vårdag<3

Morgonen som började med promenad och träning för att sedan åka till mammisen och fira systeryster eftersom vi missade hennes 30 års dag då hon var ute o for på resor.ler.

vi hade lite dirty dancing tema ...men jag hittade bara kjol till mej o debora som möjligen påminde om kjolarna i filmen...





temat var för att vi ska bjuda systeryster på den musikalen i sept..även jag o storkillen ska med..å så flera i familjen.blir mysigt.

Idag har det varit en kanonskön dag..som sommar...love it.

kram
1 Sommartjejen:

skriven

åååå vad roligt present, den kommer säkert bli underbar!! Hoppas den kommer ner till gbg sen också! =)

2 Marika:

skriven

Oj, ett tag sedan jag tittade in här... Vilka fina saker din mamma virkat, önskar jag oxå kunde sånt...

Kul med musikal, mamma och mina systrar ska iväg i höst och se jesus christ superstar men jag tyckte det var lite långt fram att planera, hehe, så jag avböjde att följa med, vilket jag kommer att ångra tusen gånger om..

Här har vi magsjuka igång igen, tror aldrig vi kommer att få slippa detta elände!!

Ha det bäst!

3 Maja:

skriven

God kväll!!



Ja gissa vad.....hät sitter jag nu och skriver från MIN och mannens första bärbara dator. Så kul det blev en sony vaio, var lite dyrare än vad vi tänkt oss med säkerhetsprogram och office paketet men så fick det bli. Nog om det, va kul du/ni ska gå på Dirty Dancing kommer du gilla jag lovar, så stora killen ska med har han tålamod för sådant, tror inte Viktor skulle tyckadet var super kul men å andra sidan har jag aldrig frågat och har man inte varit med någongång vet man ju inte. Ikväll har jag varit på tjejträff mysigt som vanligt vi satt ute på altanen oh hoppas värmen kommit för att stanna vill ha sol nu. Hur var Leas födelsedag? Mattias fyller 5 på lördag han vill ha pannbiff till middag då mmmmm steka pannbiff till kanske 18 men iaf 16 personer är ju inte allt för kul men så får det väl bli antar jag vad gör man inte för sina skruttar. Jag skickade in en grattis hälsning till honom i våran likaltidning man kan vinna en tårta för 6 per varje vecka och vet du vad han vann fast det vet han inte själv ännu det får han se i morgon i tidningen, iaf tårta behöver jag ju inte baka då utan tänket jag gör nån paj oxå eller kladdkaka det är ju gott. Nu ska jag duscha sen till sängen i morgon är det jobba hela dagen sen ledig på torsdag då ska vi åka bada igen Mattias är så duktig nu vågar hoppa från kanten ja sen ska hans bästa kompis och hans lillebror med och deras mamma såklart ska bli kul.



Hoppas du/ni får en fortsatt härlig vecka med sol många kramar.

4 svintoflickan:

skriven

marika.

näe,stackars er...

dumma magsjuka.



ja jag brukar med ha svårt planera i förväg men detta blir nog kul<3



kramis

5 svintoflickan:

skriven

maja.

jo vår storkille gillar verkligen att vara med mina syskon och min mamma å så..så bara det att han får vara själv med vuxna utan sina syskon tror jag han tycker är kul..å han gillar musik å så.ska bli kul se vad han tycker.



åå va kul ni unnat er en bärbar dator.ler.

de va ni värda.

min lilla som är fixat igen..är ju bärbar men lite liten...och jag sitter ofta ändå vid skrivbordet men är ju kul kunna flytta omkring på den om man vill.



oj pannbiff.hihi här önskade sig lea pizza..men får se vad mellan önskar sig på söndag..gissar på lasagne.



kramis

Kommentera här: