Skogen

Idag tog vi en liten tur till skogen 
Hunden överlycklig få vara lös
Tjejerna tyckte att det var jättekul plocka svamp 
Och jag kände det gav energi med skog doft sol 
Inte så ofta vi båda föräldrar gör saker sådär eftesom jag ofta tänker det är slöseri med resurser då ofta ett av barnen vill vara hemma och ha en vuxen hemma 
Men idag verkade han okej med att båda åkte och jag tror ju vi behöver det med liksom 

(null)

(null)

(null)

Och hemma stekte barnen svamp och gjorde svamp omelett till sin pappa... den enda i familjen som gillar svamp ..
Sen vilade jag på altanen
Och barnen lekte 
Å på kvällen tog jag å hunden en promenad och ja sen sovit i soffan framför brasan till och från hela kvällen 

Trött trött 
Men ändå väldigt tacksam för fin dag

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: