Bubbelbad och tacos..

kanske inte riktigt så lyxigt som de låter..men nästan...hade i hela badkaret med badskum å så badade jag o storkillen o lillkillen.
mellan spelade tvspel.
allafall var de mysigt.
var så frusen.
så åt vi tacos ikväll ..känns nästan som fredag.
kanske för att storkillen är ledig i morgon och mannen me för han börjar inte jobba förrän på måndag.
känns konstigt vara själv igen me alla små skruttar när vi varit hemma hela sommaren tillsammans.

image79vi var till öppna förskolan idag med..jag o mellan o liten (tomt utan storkillen)  men mysigt för de andra att få göra något o kul för mej att träffa lite vänner igen som man inte sett så mycke av i sommar.
mellankillen cyklade...han är bara 4 år men en riktig hejare på att cykla.

på eftermiddagen var jag ute och gick med en kompis,jag är rätt slö annars så de var bra hon     drog ut mej.

har mycke mer jag kan skriva och mycke tankar ikväll men tror jag sparar dem tills en annandag eftersom jag samtidigt är väldigt trött...och frusen.
hoppas jag ej börjar bli sjuk.(mammisen har ju feber o så)
image80

kramis o natti natti
1 mockila:

skriven

hur har du det snutte vännen?
Saknar dig...nu är jag där gen *fniss*..men det e ju så när man saknar en vän så...
ha en superskön helg..själv jobbar jag..en idag slutade jag kl 14..och just nu sitter Ebba och degar med trolldeg och Gabbe och en kompis till honom är och åker skateboard..ja det är mkt nu...men så kul för dom!
Gubben är och hälsar på sin pappa!
Kramar till dig min vän

2 Sandra:

skriven

Hej!
Vad duktiga barn du har. En som kan cykla och en som glatt går till skolan. W är gladare nu när han går till skolan, det är skönt.
Ikväll är stoebarnen och pappa på Shreck på bio. Hoppas att de inte blir rädda.
Kram

3 svintoflickan:

skriven

hej mockilavännen.
jag är här..hi,hi men de har varit barnens första disco..vi var också med förstås:-)
å så var de fotbollsträning i förmiddags o så rullarna dagarna bara på...
men har läst ditt mail:-) å jag lovar svara även om de tar lite tid...
stor kram till dej min trogna vän.
kramis

4 svintoflickan:

skriven

Sandra.
Åå vad skönt de går bättre med skolan..
usch de gör så ont i mammahjärtat annars.
åå shrek vill jag me se med de stora...berätta sen hur den var?!!
nu ska jag nog natta lillkillen..han är trött o de andra spelar tvspel..inklusive min man o min syster.
vi hörs.
kramis

Kommentera här: