Idag..

Har varit på barnsång först...
När vi skulle cykla hemåt cyklade mellankillen nerförbacken i höög fart o ramlade...han fick värsta största bulan i pannan...de gick rätt så bra ändå....
men egoistiska mamman tänkte mest på hur de ska bli med fotograferingen i morgon...skratt...

sen var vi o grattade en kompis o åt massa goda kakor o sånt....

höll oss borta lite för mannen jobbade faktiskt hemifrån för en gångsskull..å då är de bäst hålla sig borta så han får lite gjort:-)

sen kvällen var jag i kyrkans cafe..själv faktiskt ..utan barnen...kände jag behövde de..har varit sååå mycke de senaste...
vi är rätt trötta både mannen o jag...
barnen har svårt somna på kvällarna..är väldigt mörkrädda just nu osv...

men allafall har mannen städat när jag var iväg..skööönt...

NU ska jag sova...
i morgon är de öppna förskolan med eventuell fotografering...vet ej om jag ska..mellankillen har ju värsta bulan o lillkillen kommer nog vägra..o storkillen har tagit i skolan...
allafall så ska vi dit och sen är de buss in till stan o tandläkare med storkillen som gäller...

natti natti
image220
1 maja:

skriven

våran s ska op han har för trång förhud så dom sk agöra ett snitt läkaren vill helst ta bort den helt och hållet men det va nog mest för att det är lättare.att bara göra ett snitt ligger under plastikop och med lite otur kan det hända att han får göra om det men men jag och mannen kan bara inte med att låta dom ta bort den helt och hållet det måste han ju få bestämma.kanske är vi dumma men det är inte så vanligt att pojkarna inte ha nån förhud här kanske mer vanligt i storstäder va vet ja nog om det.ja jag menar sån alun.ajajaj för lilla huvudet men bula i pannan har han inte hjälm med skärm jag hade nog oxå tänkt på kortet (skarttar).mina barn lyssna på cd skiva när dom lägger sig v har gjort det så länge jag kan minnas men s gör det mer och mer nu när han blivit äldre kanske ett tips.v lyssnar på sune skivor och s lyssnar mest på barn musik men även ibland på bamse, pettson och liknande vi har aldrig tvingat dom att sova men dom måste ligga i sina sängar kl.19.30 men dom går ju upp kl.7 när det är skola när dom är lediga får dom inte gå upp från sängen innan 8 vi var tvugna att bestämma så för dom kunde vakna halv sex och stiga upp för at titta på tv.nu ska jag upp och tvatta mig och m vi är nyuppstigna å sen blir det frukost.idag har vi inget planerat men jag ska på tjejträff i kväll ska bli mysigt.va snällt av mannen att städa när du va borta.ha en bra dag kram.

2 Nhea:

skriven

Hej!

Vi ska på rutin-UL på måndag! Ska bli så spännande!
Har du frågat om kön på någon av dina barn? ska du göra det nu? mannen vill, jag är mer tveksam men håller på att ge mig =)
KRAM

3 Nilla:

skriven

Vilken jäklans otur att mellankillen cyklade omkull, och dagen före fotografering och allt.
Men huvudsaken är ju att allt gick bra, trots allt.
Hmmm, har ni varit och fikat igen nu :) ätit kakor och haft det bra, jag blir ju sååå avundsjuk. Du måste ju ha det bästa "hemma mamma" livet av alla.
Men klart, det är du ju värd, så njut nu :)
Imorgon är det fredag, hoppas att ni får en lugn och skön helg.
STOOOR kram från mig!!

4 svintoflickan:

skriven

maja.hur märkte ni att han hade trång förhud..hur gammal är han nu...
förstår er kluvenhet o jag är inte särskilt insatt i de området...men hoppas de går bra o att han inte har ont efteråt å så.
när är de han ska opereras.
nej,de har tyvärr inte hjälm med skärm..kanske man kan köpa till?
hur var de på tjejträffen??
nu är jag trött igen.skratt.
stor kram

Kommentera här: