Ha en skön helg nu!!

ja,vad dagarna går o jag varit dålig på att skriva...
har varit fullt upp de  senaste dagarna...kalas blandannat...tvillingarna som fyllde 1 år !



sen har jag o en kompis städat kyrkan idag...och sen åt vi pizza.
mannen har städat idag när jag var ute me barnen...skönt!

 vår lilla tös börjar nog allt få små tänder längst ned i munnen..2 små..jag tror de allafall..ler.

nu ska vi fredagsmysa...cocacola o cholad ni vet..ler.

Ha en skön helg nu !!!

kram
1 Pernilla:

skriven

ha en underbar helg!!

2 Närketösen:

skriven

Tack så mycket för idag. var SÅÅÅ trevligt, trots att städa kyrka inte står högst på min roliglista:-)

Pratade med svärmor och hon sa att det gick åt 2,5 kg till 25 personer, beräkna 100 g/person... Låter lite, mern trodde det du har köpt skulle räcka.. Hör av mig i morgon:-)

Mys på nu!

Kram kram

3 Mrsfunky:

skriven

Låter som om ni har haft en mysig dag. Hoppas helgen er blir bra. Är nu på jobbet, jobbar hela helgen. Inte skoj inte, men det går bra ändå.

Har det lite lugnare framöver vilket jag ser framemot. Ha en skön helg vännen och ta hand om dig!

Kram kram

4 Sandra:

skriven

Hoppas ni hade mysigt igår!!



Ha en skön lördag! KRAM TILL ER

5 Helen I Umeå:

skriven

Hej

Glömde maila sommartjejens mail innan hon bytte lösen, nu hittar jag inte igen hennes mail. Vet att ni umgås...har du möjligtvis den?

6 Angelica:

skriven

Hej vännen :)

Hur är det med er? hoppas de är bra. själv har jag gått och blivit sjuk feber och ont i halsen.

Hoppas ni haft en bra helg! måste ses snart. kram

7 Närketösen:

skriven

Gick ju bra igår!! Trevligt och gott och uppskattat av dom andra tror jag! Vi får göra om detta, kanske inte var så "farligt" att fixa fika:-) Men nästa gång gör vi nåt annat än taco, eller oxå städar vi efteråt, fniss fniss

ha en bra dag!!

Kram

Kommentera här: