Gott nytt år!!!

Ha en fin kväll nu allesammans..
TACK för ett underbart år tillsammans med er !!!

jag skriver en summering av året senare ikväll hoppas jag...
men passar ändå på att skriva gott nytt år nu !!!

Nu ska vi äta mat hos en kompis..får se om de blir slappa hemma sen:-)

kramkram
1 E:

skriven

Hej igen !

Du kanske sitter där vid datorn än, om jag har tur.....så kan vi skriva lite fram o tillbaks till varandra :-)

Har gjort iordning mig nu, o ska bort till en annan familj här i Dannike tillsammans med ytterligare två familjer kl 17.0. Ska ha lite knytkalas, så vi står för efterrätten iår. Det blir marängswiss med tomtebloss i !!!! Det har vi haft i flera år nu, o det är så mysigt när det sprakar så festligt :-))) Ska bli så mysigt, men jag har huvudvärk så jag hoppas den hinner gå över....

Ha nu en underbvar kväll, vad ni än hittar på !

Kramar i massor !!!!

2 lila jag:

skriven

Trevlig kväll och allt gott inför morgondagen önskar jag er.

3 Fia:

skriven

GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla...



Hoppas ni får en underbar kväll....



Många kramar Fia m familj

4 Sommartjejen:

skriven

Hej vännen!

Önskar er en mysig kväll och ett riktigt gott nytt år!

KRAAAAAAAAAAMIS

5 svintoflickan:

skriven

E

å hoppas huvudvärken gick över vännen.

stooor kram

o hur var nyåret...ler.

kram

Kommentera här: