Advent och mammas födelsedag!

Advent-väntan-förväntan

Nu ska vi äta frukost o tända första ljuset:-) och här är en vacker sång som passar i adventstider..och annars me...ler.

http://www.youtube.com/watch?v=0nbobVR8oRg


ha en fin advent vänner o njut av ljus o närhet!!!


och mamma-Grattis på födelsedagen !!!!
jag älskar dej så mycke min snygga underbara roliga gulliga mamma !!!!!

å denna sång har vi hört sen vi var små...o den skickar jag till min lilla mamma....denna hittade jag på utube...(mammas man lärde mej söka på utube igår..skratt..så inne är jag i datavärlden)
vilken duktig tjej  som sjunger va.

http://www.youtube.com/watch?v=l0u7asRrA7U


kramkram till er!!!!
1 Anna:

skriven

Ha en finfin advent och sköt om er. Ang lilltjejens mat.....axel matvägrade också när det gällde pureer och gröt och sånt så han gick från amning direkt till att äta samma mat som oss och hade en period på någon månad då han inte alls gick upp i vikt, man fick inte mata honom heller utan han skulle äta själv vid 8 mån ålder så varje måltid tog en evighet. Lite krångligt men ganska skönt i längden ....när man har en 1 åring som äter allt och själv utan några som helst problem.

Men som sgt mys på många ljus och pepparkakor till dig.

Kramis Anna

2 Sommartjejen:

skriven

Hej gumman!

Jag har mailat till din hotmail så nu kan du läsa min blogg iallafall! =)

GRATTIS Svintoflickans lilla mamma på din födelsedag!

KRAMIS

3 Kråkmamman:

skriven

Hej hej,

advent är så mysigt och det är alltid speciellt med första advent tycker jag. Glöggen smakar som godast och man har inte hunnit tröttna på pepparkakor och julmust än.



Jag svarar på dina frågor här, hoppas det är okej.

De andra killarna heter Storkråkan-Simon, Mellankråkan-Melvin och Lillkråkan-Vidar, så nu vet du det :-)

Ja, storkråkans pappa har problem med lite för mycket drickande. Tyvärr... Nej storkråkan bestämmer själv om han vill dit eller inte, skulle aldrig tvinga honom. Men han vill dit, fast bara om pappa lovar vara nykter. Han älskar sin pappa väldigt mycket.

Angåeende småkråkorna så är det lite skojsigt för vi har verkligen fått en av varje. En som är som jag- lillkråkan, och en som är som sin pappa-mellankråkan. Storkråkan är ju kopia av sin egna pappa så det var skoj att lillkråkan blev som jag. Undra hur mini kommer se ut?

Ta för dina fiina ord om min stora stora mage.

Kram på dej och hoppas datorn blir fixad snart.

Kråkmamman

4 Anneli:

skriven

Hej vännen! Hur är det med er, är datorn fixad än? Måste kännas jobbigt att vara utan den, vet hur det var under flytten här, att vara utan datorn!! Vill jättegärna ses snart, har ni inte vägarna förbi eskilstuna snart? Vill såå gärna att ni kommer och hälsar på ju :-) Nu ska vi iväg och handla lite matvaror, har ungefär lika långt till ica som ni har ju :-) Saknar dej! Kramar

5 svintoflickan:

skriven

Anna.

å så skönt höra fler..

vad fick han för mat när han fick vanlig mat...åt axel välling..

hur har ni de annar då,badat något på sistonde.ler.

kramkram å hoppas ni har de bra:-)

Kommentera här: