seg gubbe..

Ja då är de lördagkväll igen då..
men en trött sådan...

Igår var vi ju först i stan och samtalet jag var på gick bra..fick lite hemläxa...ska skriva lite olika saker tex en livslinje och även positiva o negativa saker om människor jag har nära...
åå jag älskar att skriva och all form av personlig utveckling tror jag är bra.

fredagkväll o lördag dag har mannen varit på alphakurs.
så min pappa kom igår o hade köpt med sig fredagsmys o blommor o en stor ost( vi äter nästan bara ost som pålägg)
blev såå glad..gulligt gjort av pappa.
sen kom min syster me.
så de var mysigt att få lite sällskap en fredagkväll:-)
å när sen mannen kom hem kom närketösen förbi en sväng också..jättemysigt..
nu ser du hur vi har de på fredagkvällarna närketösen...och tack för alla jättefina kläder!!!!

idag kände jag på en gång att de var en trötthuvudvärksdag....eg full av måsten...städning.tvätt osv...
men blev inte mycke av det...
kände mej bara som en sån där seg gubbe..godis..som man liksom drar i ben o armar  o sen äter upp..
skratt...vilken knäpp liknelse...


sen på eftermiddag,kväll kom linah o hennes 3 yngsta barn...
mannen och hennes 2 äldsta o våra 2 äldsta åkte till rinken för att åka skridskor..
sen åt vi kvällsmat ihop..
både jag o linah var nog lika trötta:-) sorry linah att jag var sååå seg..
men nästa gång är vi pigga o sjunger singstar..eller hur?

NU ska jag lägga mej i soffan o se på körslaget...
för en gångs skull har lea somnat skapligt så då kanske man kan dricka te i lugn o ro..hi,hi..
men jag ska inte säga för mkt för då vaknar hon nog...

HA EN TREVLIG KVÄLL NU!!!
1 Milla.:

skriven

SVAR: Tack för din kommentar & att du tog dig tiden att besvara min fråga. :) Verkligen uppiggande med sådana positiva svar. Kram

2 Linah:

skriven

Åhhh, jag var ju så trött med.. Vi får sluta sitta uppe på nätterna båda två. Skäms på oss.

Ja, vi tar en singstarkväll snart.. det skulle vara jättekul!

Kram på dig lilla sega gumma!

3 ALS penseln:

skriven

Hej! På tal om att göra saker gemensamt, så gick Somris och mina mobiler varma igår kväll.Båda två fick puss o kram av Erik, men vad hjälpte det Hanna vann ju ändå.Gillade inte riktigt det, men de är så klart bra alla. Annars hade jag en gråtförmiddag hemma och en kärleks-em hos Somris storasyster. Jobbigt är det nu med allt som jag inte klarar längre. Måste gråta en skvätt över varje sådan sak.

Hoppas att du tycker att det är lika skönt att gå och prata med någon som jag tycker. Och "karlar" dem ska vi egentligen inte nämna här - de fattar ju absolut ingenting...att man vill ha kramar alltså!

4 tiindraz:

skriven

Jag har utmanat dig på frågor på min blogg om du har lust att titta....

5 svintoflickan:

skriven

linah.

ja vi kanske borde sova tidigare..ler.

jag är lika seg idag kan jag säga.

ha de bra..

kramis o hörs..

Kommentera här: