Varit på tjejkväll:-)

Varit på tjejkväll igår...å sett tjejfilm..den hete women tror jag de var..
å de va inte en man på hela filmen....
så nog var de en tjejfilm allt..

å de var så mysigt...vi åt pizza..
drack te o cola o godis o bara mös...

jag o mina 2 systrar o så 2 vänner.

å vet ni...
jag o min ena syster sov över....
JAG SOV ÖVER
jag som inte har sovit utan barnen nångång..förutom när jag varit på bb med nåt av de andra barnen...

och allt gick jättebra både för mej
och för man och barn...

Nu ska jag dock lägga mej en stund för jag har så ont i halsen och känner mej nästan lite febrig....

kramis
1 Maria:

skriven

Bra jobbat tjejen! Man kan faktiskt behöva vara ifrån barnen ibland. Men nu längtar jag efter mina killar, dom kommer hem ikväll.



kram

2 svintoflickan:

skriven

Maria

ja jag är faktiskt lite stolt över mej själv..

å barn o man me..ler.

skönt få hem killarna:-)

kram o ha en mysig fredagkväll!!

3 Sara:

skriven

Vad kul! Vi ska faktiskt aka hem imorgon kvall. Kanns konstigt men skont och det ska bli sa roligt att traffa alla harliga manniskor igen! Fast jag hade nog kunnat resa runt nagra veckor till... Bara fa traffa alla och sen nagra manader till... :-) Kram!

4 Therese:

skriven

Kul att du lyckades=) Tjejkväll är ju aldrig fel!

Här märker jag att barnen är allt annat än pigga, varit en vecka med mycket aktiviteter tror jag.

krya på dig.

kram kram

5 tiindra:

skriven

Hoppas du inte blir sjuk nu ....

Kul att det gick bra för alla parter att du var borta en kväll..Det behöver man för att orka vidare...att få andas ut själv en stund utan att h ngn som ställer frågor och ska ha sin uppassning hela tiden...Barn brukar kunna vara duktiga på det..

6 Maja:

skriven

God kväll!!



Oj va roligt och duktigt av dig att sova över sånt behöver man fast man kanske inte riktigt vill eller vågar för man saknar så. När jag är ifrån familjen eller familjen eller bara mannen är ifrån mig så känner man riktigt hur mycket man saklnar och älskar och vill ha dom nära det kan ju vara nyttigt ibland, eller hur. Va roligt med tjejkväll. Å fin dikt om livtes resa. Ja visst är det svårt när man hör sorgliga saker och man blir orolig och rädd för att mista det man har. Tanken slog mig idag när jag höll Sofia alldeles nära i min famn så hjälplös att det finns människor som skadar sådanan små å jag blev alldeles ledsen och hoppas att Sofia riktigt känner hur mycket jag älskar henne. Jag var oxå lite skör igår hade tankar och funderingar saknade mamma som är sur för att vi är borta så länge, deppig över vädret som är ruskigt med blåst och regn.



Ja ja nog om det vi var iaf och vägde Sofia igår hon hade gått upp 150g och vi skulle fortsäta med tillägg för intensiv am´ningen funkade inet denna gång för mig heller min kropp kan helt enkelt inte göra bröstmjölk tyvärr. Jag ger henne iaf maten för det klara jag inte med att låta någon annan göra det är min sak ett atg till få se när jag kan släppa det till mannen oxå men inte ännu vill ha det för mig själv, egoiskiskt kanske men det är ju så det eg skulle va. Igår kväll va vi i Lysekil och tittade på Måns Zelmerlöf konsert det blåste orkan och regnet hängde i luften men lite mysigt att komma ifrån och göra nått annat. och iförr går var det hyffsat väder och då åkte vi till vätteberget i Fjällbacka och vandrade och tittade på vargklämman från Ronja rövardotter filmen åt pizza och glass härligt och gott.



Vet du vad nu har vi bokat våran Stockhomsresa oxå den 28-30aug vi ska sova på nått hotel nära globen det heter globen nått så när vi komemr hem ska vi försöka planera så vi hinner med så mycket som möjlig det ska bli så mysigt hoppas vädret är med oss bara.



Vi ska ju vara kvar här nästa vecka oxå sen ska mannen jobba en vecka och sen ska vi troligen åka tillbaka på helgen för då är det barndop för mannens kusin dotter Stina. Det blir mycket farande i bilen men så blir det ju ibland.



Nu sak jag sätta mig i soffan jämte mannen och Sofia å mysa lite han har varit ute och jobbat på utbygget hela dagen tråkmånsen men å andra sidan kanske det blir klart nån gång.



Ha mannen din börjat jobba ännu eller har ni semester? Ha det så bra ta hand om dig och de dina kram.

7 vickie:

skriven

Kul att det gick bra! Då kanske du klarar det fler gånger. Har planer på tjejträff här uppe i höst med möhippegänget. Mat,film,godis och kanske lite singstar och ett helt hus för oss själva. Har ju svärfars hus att tillgå största delen av året Hihi

Ha en skön helg vännen!

Här ska vi shoppa skjorta till bröllopet (hade faktiskt glömt det) och städa tror jag.

Kramisar

8 E:

skriven

Vad kul att du sov över ! Det är nog väldigt nyttigt för oss "heltidsmammor" att få lite egen tid o en natts ostörd sömn ibland..fast du ve ju att jag är precis som du;-) Hade supermysig bröllopsdag här igår...kändes som nykära, hihi.Och nu ska vi till Varberg o hämta hem killarna, de följde med mormor o morfar dit igår o sov över:-) Kan hända hela familjen sover kvar några nätter om vädret är bra. Kramar !

9 svintoflickan:

skriven

maja.

jo de är nog nyttigt vara ifrån ibland..jag har ju varit väldigt dålig på de...

å de var faktiskt mysigt på tjejkvällen o jag fick se att de faktiskt gick att vara ifrån varann...



ja alltså när de är sådär pyttesmå som sofia är de så otroligt många känslor som man får tycker jag..

ibland alladelles gråtfärdig av kärlek till dessa små som är så beroende av än.



förstår de känns jobbigt me amningen men mata du nära intill me flaska och du ska se de blir jättebra ändå!!!!



va mysiga saker ni gör hela tiden.



ja globen ligger i stockholm.

vad ska ni göra där...

mysigt vara iväg lite.



mannen har en vecka kvar..skönt..

usch vet itne hru de ska bli sen..

känns jobbigt me hösten...när mannen dessutom inte kan va hemma så många fredagar.



ha de sååå bra nu maja.



kram!!!!!!!!

10 svintoflickan:

skriven

vickie

jo har jag klarat de en gång ska jag nog klara de igen..

jag tror att de mesta funkar bara jag får ta de i min takt o inte bli tvingad o pressad av andra som tycker jag är fånig för att jag inte vill vara ifrån barnen osv...



å låter som ett jättemysigt förslag din tjejkväll!!!!!



nu ska jag ta på mej..har fortfarande pyamas.



lycka till me shoping o städ.



kraaaaaaaaaaaam

11 svintoflickan:

skriven

E

å jag såg på facebook alla fina bilder..

såå mysigt ni verkar haft de.

va kul!!!

hoppas ni får fint väder så ni kan vara i varberg ngr dgr.de låter underbart.

kramkram

12 Pernilla:

skriven

kul med tjejkväll.

såg att vickie tyckte du skulle komma till henne i höst, då är du ju i mina trakter, vore skoj med en fika i så fall.

ha en bra dag!

Kommentera här: