3 år!!!

Tänk för 3 år sen åkte jag o mannen in för jag fick en blödning...jag hade gått ngr dgr över tiden..
när vi kom fram hade jag värkar men inte jättestarka,men de ville inte heller skicka hem mej..
så jag o mannen gick på stan och vi åt ute...ler.
sen drog vi oss tillbaka mot sjukhuset o kusinvitamin kom o fikade med oss där...

Till slut ringde de uppe från förlossningen o undrade vart vi tagit vägen,hi,hi.

Allafall satte värkarna  igång starkare på kvällen o ut kom en liten söt tjej !!
jag kallade henne för lilla gubben i början...skratt..

Livet som 4 barns mor började..
underbart:-)

Men tänk vad snabbt tiden går...



och så mkt hon har ändrats på bara 1 år...både med utseende och sätt...

Å idag fyller hon 3 år !!!

Nu ska vi snart väcka henne o ge henne frukost och paket!
senare på dagen blir det kalas.

Hon ska få en cykel av oss får vi se vad  hon tycker om det.ler.




GRATTIS GUMMAN!!!

kram

1 Marika:

skriven

GRATTIS!!!!!!!!!

2 Therese:

skriven

Grattis till lilltjejen!! Kram

3 Victoria:

skriven

Grattis Leah! Hoppas ni får en härlig dag tillsammans! Kram!

4 Maria:

skriven

Stort GRATTIS till lilltjejen från oss i Vingåker!!!

KRAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!

5 Fia:

skriven

Grattis grattis!!

hon blev säkert ordentligt firad å fikad;)

vi var i Mariefred på kvällen,en släkting till sambon fyller år så vi brukar hamna där varje år.... men det är fint där,å brasa å fyrverkerier i massor! såå fint att titta på i mörkret. Brasan har dom ute på en flotte så det känns tryggt,under förutsättning att man håller barnen borta från vattnet då...

å fyrverkerierna höll på läääänge å var så fina, kl 21.45 tände dom men det är väl för att de ska synas ordentligt,barnen var impade å vi hade med hörselskydden i år oxå,men de åkte av efter en stund. sen somnade de gott i bilen,inta vana alls att va uppe efter 21 egentligen så de var duktiga.

idag blir man golfänka men det gör mej inget,ska va med min nyfunna vän å hennes barn,det blir e långdate med grillning å massa kaffe, å prat.

snart får vi ses när alla mina tisdagsbokningar är slut,bara 2 kvar...

Ha en underbar söndag!!

Kram Fia

6 svintoflickan:

skriven

Tack alla för grattis till vår lilla tjej!!!!!

kan inte förstå att hon är 3 år redan..tänka sig.

ler.

kram

7 svintoflickan:

skriven

Fia

vi missade visst fyrverkerier men liten brasa blev det.

blir mysigt med en träff igen:-) !!!

vi får kolla in nåt datum tycker jag.

ha sååå mysigt med fin vän o grillning.

kram!!!

Kommentera här: