natti:-)

Haft tjejvänner här på tacos ikväll och det var mysigt att få träffas igen.Egentligen är de ju simning men mannen trodde han hade ett möte och därför kom de till mej, och sen visade de sig att mötet var nästa torsdag istället...
så får väl se om man kan simma nån annan kväll i veckan,de hade nog min  kropp behövt.

men nu behöver den sova och jag skulle vilja skriva mer men jag är alldelels för trött...

Gick upp 7 i morse, ni vet,de är ju inte jag van vid, jag som är bortskämd med sovmornar,men blir nog halv 7 i morgon med så man ev får hem mannen lite tidigare så jag hinner plugga...nu är det mkt plugga som gäller...

Idag var storkillen så gullig. Han cyklade ned och handlade lite saker som fattades till tacosen,och då sa jag att han kunde få köpa en tidning till sig som tack för hjälpen.När han kom hem höll han en tidning med en legogubbe i och så sa han-jag valde en till lillkillen istället .  såå sött tyckte jag att han köpte nåt till lillebror istället för sig själv och lillebror blev såå glad. Jag gav dock storkillen en 20:a, inte för att jag tycker man behöver få pengar så fort man hjälper till eller gör något men ändå:-)

Nu natti natti mina vänner.
1 Sommartjejen:

skriven

Den tjugan var han värd!! Åååå så gulligt av honom o köpa tidning till lillebror istället! =)

kraaaaaaaaam

2 Anneli:

skriven

Åh, gullungar är dom, och ibland är man osams, men sånt hör till. Jag tycker absolut att du ska åka med till körslaget, vad kul!!!!! Och man brukar kunna gå på toaletten utan att det liksom märks!! ÅK! Det blir en upplevelse!Tänker på dig och saknar dig, kära kusin! Kanske kan vi ses något nästa helg? Vore mys! Stor stor kram

3 Marika:

skriven

Jodu, på skopunkten kan man hitta billigt ( enligt mig ) tre par "basketkängor", då får man ju ett par gratis och dom andra var specialpris ( med clubkortet ) 149:- styck, supernöjd.. Kanske inte världens kvalitet men dom håller gått den säsongen man köper dom till sen har ju ändå fötterna växt.. Måste oxå köpa sommarskor sedan men jag tar ett par skor i taget, känns billigare så (knäpp som jag är).. 26 juli i det beräknat till så jag ligger efter dig, hihi, även fast jag lovar att jag redan är bra mycket större om magen än dig, vet egentligen inte om jag kan bli så mycket större, hehe... Vi hittade en fyra åt oss så det blir lite planering för att alla ska få plats, men det är ju väldigt svårt att hitta femmor så man får väl hålla utkik i framtiden, orkar iallafall inte flytta på bra länge nu... Förstår dig fullständigt om att soffan är bekvämare, jag får inte för mig att göra något alls "socialt" just nu, skulle så gärna vilja gå på bio men tillochmed det känns lite jobbigt att sitta i en biostol två timmar i sträck... Vi är nog i Katrineholm titt som tätt så det vore ju jättekul att träffas...

Ha det bäst

Kommentera här: